Mobvoi Ticwatch Express Shadow Zwart (Zwart)

Specificaties Android, iOS compatibel en 45,5g - Bekijk alle specificaties

Mobvoi Ticwatch Express Shadow Zwart (Zwart) Review

StefvE 19 juni 2018, laatste update op 17 mei 2020, 732 views Product gekocht

Mobvoi Ticwatch Express Shadow Zwart (Zwart)

Erg goed product voor een zeer aannemlijke prijs.

Pluspunten

• Features
  • Comfortabel
  • Batterijduur

Minpunten

• Geen NFC
  • Geen handige dockingstation
  • Nog geen "Android O Black Theme" voor extra batterijduur

Ik loop ondertussen bijna een half jaar met mijn zwarte TicWatch E rond en ben er zeer tevreden mee!

Om te beginnen, veel mensen klagen over de batterijduur, bij normaal en fatsoenlijk gebruik valt dit reuze mee. Aan het begin is de batterijduur iets minder, maar dit trekt bij. Als ik om 8 uur opsta dan heb ik om 11 uur s'avonds nog ruim 40%.
Ik heb overigens veel bloatware van Mobvoi verwijderd zoals Health, ik gebruik bluetooth en heb GPS aanstaan.

De watch is een beetje dik maar heb er weinig tot geen last van.

Ik gebruik de watch vooral voor inkomende berichten zodat ik niet steeds op mijn telefoon hoef te kijken en afgeleid raak. Ook is Google Maps niet te missen en de Torch voor als je s'avonds door huis loopt en andere niet wakker wilt maken met lichten.
Met een Andoid telefoon werkt het perfect! Notificaties syncen prima en kan vanaf mijn watch ook reageren met een Nederlands toetsenbord.

Heb jij ook een Mobvoi Ticwatch Express Shadow Zwart (Zwart)?