HP 22es Zilver, Zwart

Specificaties 21,5" • 1920x1080 (Full HD) • IPS • 7ms - Bekijk alle specificaties

HP 22es Zilver, Zwart Review

NinaCNewbie 19 juni 2018, 105 views Product geleend

HP 22es Zilver, Zwart

De HP 22es Monitor combineert strak design met fantastische beeldkwaliteit. Heel fijn om dagelijks mee te mogen werken.

Pluspunten

• Mooi design
  • Scherpe kleuren
  • Prettig licht
  • Geen reflectie
  • HDMI kabel bijgeleverd
  • Makkelijk aan te sluiten
  • Horizontaal en verticaal te gebruiken

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar
  • Geen ge├»ntegreerde boxen
  • VGA kabel niet bijgeleverd

De HP 22es monitor valt op door z'n strakke design: dunne randen en de knoppen zijn onzichtbaar weggewerkt. De dunne randen zijn ook ideaal als je meerdere schermen naast elkaar gebruikt. Het beeld wordt dan minimaal onderbroken. Ik gebruik de monitor voor mijn werk en vond het licht dat HP 22es afgeeft heel prettig, minder fel dan mijn laptopscherm. Ik merk dat dit rustiger voor mijn ogen is en dat werkt super fijn. Je kunt de HP 22es Monitor met een HDMI kabel (bijgeleverd) of VGA kabel (niet bijgeleverd) aansluiten. De monitor kan horizontaal en verticaal gedraaid worden, maar is niet in hoogte verstelbaar.

Heb jij ook een HP 22es Zilver, Zwart?