Nintendo Wii U Premium + Mario Kart 8 Zwart

Nintendo Wii U Premium + Mario Kart 8 Zwart Review

DePemco 18 juni 2018, 124 views Product gekocht

Nintendo Wii U Premium + Mario Kart 8 Zwart

Het is erg leuk om samen met vrienden en familie te spelen, maar ik heb er eigenlijk nog nooit in mijn eentje, ofwel singleplayer, op gespeeld.

Pluspunten

• Leuk spelaanbod
  • Nieuwe spellen met het touch pad

Minpunten

• Prijzig

Multiplayer Score: 4
Spelaanbod Score: 3
Ik speel eerder op de computer of op de Xbox One S een spel dan op de Wii U wanneer ik alleen ben. Het is wel erg leuk wanneer er vrienden of familie over de vloer komen.

De spellen worden op een nieuwe en leuke manier gespeeld door de toevoeging van de touch pad.

Heb jij ook een Nintendo Wii U Premium + Mario Kart 8 Zwart?