Tweakers zegt: 8,5

New Nintendo 2DS XL Oranje/Wit

New Nintendo 2DS XL Oranje/Wit Review

DePemco 18 juni 2018, 202 views Product gekocht

New Nintendo 2DS XL Oranje/Wit

Een mooi groot scherm, licht in de hand en een leuk spelaanbod.

Pluspunten

• Verbetering op de Nintendo 2DS
  • Helder en duidelijk beeld
  • Fijn in de hand (licht van gewicht)

Minpunten

• Redelijk prijzig
  • Kort stokje

Multiplayer Score: 2
Spelaanbod Score: 3
Randapparatuur Score: 3
Bij de oude 2DS werd er geen oplader bijgeleverd. Daar hebben ze duidelijk wat van geleerd, want bij deze New 2DS zit er een oplader in de doos.

Toen ik voor het eerst de New 2DS uit de doos haalde, viel mij direct op dat de handconsole erg licht is van gewicht. Na een tijdje erop gespeeld te hebben merk ik dat dat erg fijn is.

Heb jij ook een New Nintendo 2DS XL Oranje/Wit?