Microsoft Xbox One S 1TB Forza Horizon 3 Bundel Wit

Microsoft Xbox One S 1TB Forza Horizon 3 Bundel Wit Review

DePemco 18 juni 2018, 201 views Product gekocht

Microsoft Xbox One S 1TB Forza Horizon 3 Bundel Wit

Leuke en betaalbare spelcomputer! Nog steeds erg veel plezier van.

Pluspunten

• Verbetering op de Xbox One
  • Klein
  • Forza Horizon 3 is erg leuk
  • Beter betaalbaar dan een Playstation 4

Minpunten

• De controller wordt met batterijen geleverd, dus niet met een oplaadbare accu.

Multimedia Score: 3
Multiplayer Score: 3
Spelaanbod Score: 5
Randapparatuur Score: 3
Mijn vorige Xbox One had 500GB aan opslag. Na het installeren van een aantal spellen, kwam ik erachter dat de HDD snel vol raakte. Daarom heb ik gekozen om een Xbox One S te halen met 1TB aan opslag. Ook is het spel Forza Horizon 3 het meer dan waard!

Heb jij ook een Microsoft Xbox One S 1TB Forza Horizon 3 Bundel Wit?