Asus ZenWatch 3 Zilver/Beige

Specificaties Android compatibel en 80g - Bekijk alle specificaties

Asus ZenWatch 3 Zilver/Beige Review

HerjaNewbie 18 juni 2018, 365 views Product gekocht

Asus ZenWatch 3 Zilver/Beige

Super horloge. Alleen jammer dat het opladen na een paar maanden niet meer zo prettig gaat. Vaak lijkt het of hij goed zit en het oplaad teken geeft, maar dan stopt hij er gewoon weer mee.

Pluspunten

• Goed en ver bereik
  • leuk om bij verschillende kleuren kleding de wijzerplaat te wijzigen
  • wekker trilt goed genoeg om van wakker te worden.
  • trillen bij berichten ideaal, mobiel blijft in tas
  • foto's die gestuurd zijn, helder en duidelijk te bekijken op horloge

Minpunten

• Slecht opladen
  • Na opladen wijzigingen
  • bandje wordt snel kaal

Na het opladen wijzigd hij soms zijn instellingen. Geluid ineens weer aan. Of soms geen trillingen meer bij WhatsApp berichten.
Maar wat ik fantastisch vind. Ik woon 580 meter bij mijn werk vandaan. En soms vergeet ik mijn telefoon. Ik krijg alle berichtjes en mails binnen via mijn horloge. En ik kan ook nog terug reageren via spraak memo. En dat wordt dan ook nog verzonden naar de ontvanger.
Dus overall heel tevreden. Nu kijken waar ik service kan doen ivm opladen.

Heb jij ook een Asus ZenWatch 3 Zilver/Beige?