Asus ZenWatch 3 Zilver/Beige Review
Super horloge. Alleen jammer dat het opladen na een paar maanden niet meer zo prettig gaat. Vaak lijkt het of hij goed zit en het oplaad teken geeft, maar dan stopt hij er gewoon weer mee.
Pluspunten
Goed en ver bereik leuk om bij verschillende kleuren kleding de wijzerplaat te wijzigen wekker trilt goed genoeg om van wakker te worden. trillen bij berichten ideaal, mobiel blijft in tas foto's die gestuurd zijn, helder en duidelijk te bekijken op horloge
Minpunten
Slecht opladen Na opladen wijzigingen bandje wordt snel kaal
Eindoordeel
Na het opladen wijzigd hij soms zijn instellingen. Geluid ineens weer aan. Of soms geen trillingen meer bij WhatsApp berichten.
Maar wat ik fantastisch vind. Ik woon 580 meter bij mijn werk vandaan. En soms vergeet ik mijn telefoon. Ik krijg alle berichtjes en mails binnen via mijn horloge. En ik kan ook nog terug reageren via spraak memo. En dat wordt dan ook nog verzonden naar de ontvanger.
Dus overall heel tevreden. Nu kijken waar ik service kan doen ivm opladen.
Maar wat ik fantastisch vind. Ik woon 580 meter bij mijn werk vandaan. En soms vergeet ik mijn telefoon. Ik krijg alle berichtjes en mails binnen via mijn horloge. En ik kan ook nog terug reageren via spraak memo. En dat wordt dan ook nog verzonden naar de ontvanger.
Dus overall heel tevreden. Nu kijken waar ik service kan doen ivm opladen.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Asus ZenWatch 3 Zilver/Beige?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!