Sharkoon Shark Force Zwart

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 1.600dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Sharkoon Shark Force Zwart Review

MASTER NO PRO 17 juni 2018, laatste update op 28 juli 2018, 42 views Product gekocht

Sharkoon Shark Force Zwart

voeld goed had er moeite mee om aan te wennen dat ik de zij knoppen elke keer indruk wat ik niet prettig vind is als ik mijn sigaar op steek en as valt op de mat of en haar van mijn kat het er lastig uit te halen is

Pluspunten

• verstelbaar /spell het zonder telefoon srry/ reactie in 3 standen
  • voor al die andere rot muizen op dit prijs is dit voor mij king of budjet
  • duimpad dat is so goed bedagt
  • geweven bedrading
  • de grip op de muis is goed

Minpunten

• moest een - punt geven..... .. de stekker zit aan de linker kand

soms hoor je de klick maar gebeurd er nix GTA waisted lol

Heb jij ook een Sharkoon Shark Force Zwart?