Seasonic Focus Plus 650 Gold

Specificaties 650W (80 Plus Gold) • volledig modulair - Bekijk alle specificaties

Seasonic Focus Plus 650 Gold Review

MASTER NO PRO 17 juni 2018, laatste update op 28 juli 2018, 298 views Product gekocht

Seasonic Focus Plus 650 Gold

ik had totaal geen verstand van psu totdat een paar vrienden vertelde wat het kon doen dan stroom geven en MAN ik ben heel erg blij met dit product kan nix anders zeggen goed koop vertrouwd en lang garantie dat is prettig

Pluspunten

• still
  • geen gezoem of wat dan ook dikke vette thumbs up
  • binnen in de psu vind ik het goed vergeleken met de psu ik had ketup mosterd #1999
  • genoeg uitbrijdingen
  • klijn en moi ontwerp
  • extra kabels er bij voor later upgrade
  • geweevde bedrading

Minpunten

• somige kabelkoppen vind ik nogal wat losjes

Uitrusting Score: 4
Aansluitingen Score: 4
Prestaties en stabiliteit Score: 5
Koelvermogen Score: 5
dus ik begin te wennen aan de merk dat ik niet kende en moet zeggen dit is mijn voorkeur nummer 2 nummer 1 is corsair maar goed het min punt is de ata kabels lengte ik kon niet mijn hdd aansluiten met KBMM dus is het een spagetie monster in mijn computer

Heb jij ook een Seasonic Focus Plus 650 Gold?