1 review

MSI X470 Gaming Pro Carbon AC

Specificaties Socket AM4 • ATX • AMD X470 chipset - Bekijk alle specificaties

MSI X470 Gaming Pro Carbon AC Review

MASTER NO PRO 17 juni 2018, laatste update op 22 juni 2018, 232 views Product gekocht

MSI X470 Gaming Pro Carbon AC

vond het een mooi mobo passen bij mijn pc aleen was ik niet blij met de RGB is soo fell je ziet dat nog well ff zitten de bescherming is idiaal de bios menu is wat minder in scherpte maar well duidelijk in begrip

Pluspunten

• mooi
  • bescherming
  • bios duidelijk in begrip voor beginners
  • 2x m.2
  • uitbrijdingen
  • blue tooth
  • wifi

Minpunten

• fell light maar niet op de verre afstand
  • SN zit op de rotste plek geplakt als je de doos niet meer heb de psu aansluiting
  • de pop bescherming is dus niet zo zet de volume zagt voor dat je de headset er uit haald

Layout Score: 4
Heb me best gedaan met foto's kon beter als er geen waarschuwing was van deze file is te groot

Heb jij ook een MSI X470 Gaming Pro Carbon AC?