1 review

Ubiquiti Unifi VOIP Phone Pro UVP-PRO

Specificaties Basisset (dect-telefoon) - Bekijk alle specificaties

Ubiquiti Unifi VOIP Phone Pro UVP-PRO Review

cyberb0b2000 15 juni 2018, 481 views Product gekocht

Ubiquiti Unifi VOIP Phone Pro UVP-PRO

Leuk apparaat maar erg gedateerd. Maximaal Android 4.

Pluspunten

• robust gebouwd
  • wifi
  • Bluetooth

Minpunten

• Android 4
  • slechte audio via hoorn
  • Veel omgevings geluiden
  • Camera blauw
  • Kan niet zonder Google
  • Poe+ (komt zonder voeding)

Kwaliteit Score: 4
Moest eerst 3 updates doen waarvan 1 handmatig voordat deze bruikbaar wordt. Vervolgens na in gebruik name is de camera ERG blauw.
De tegenpartij hoort zeer veel omgevings geluiden. De tegenpartij ziet mij ook blauw.
Het apparaat wordt erg warm. Software is alleen android 4 waardoor 90% van de software inde google play store niet meer compatible is met het apparaat. Software updates willen niet altijd lopen. Detectie binnen Unifi is een ramp. Beetje zonde van het geld.

Heb jij ook een Ubiquiti Unifi VOIP Phone Pro UVP-PRO?

Duidelijk, niet kopen dus.

Had ook al gezien dat Ubiquiti deze telefoons niet vaak van een update voorzien/voorzag. Volgens mij is het een OEM product met hun logo erop, iets wat ze niet zelf ontwikkelen. En had deze telefoons vandaar al links laten liggen (ook al hebben we hier allemaal Ubiquiti network gear).
Bedankt! Ik zat al een tijdje met een schuin oog naar deze toestellen te kijken, maar na deze review zal ik dat niet meer doen.

Ik vroeg mij ook af wat de meerwaarde is tov normale toestellen, gezien de prijs zou het wel meerwaarde moeten bieden, maar uit de specs-pagina's haal ik dat niet direct.

[Reactie gewijzigd door storeman op 15 juni 2018 15:34]

Gebruik kunnen maken van je android telefoonboek/contacts is natuurlijk een grote plus (binnen een bedrijf). Voor dingen als gewoon bellen, skype/VIOP, messaging etc.