Specificaties 3,6" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

HTC Touch Pro2 NL Zilver Review

emailjunkie 13 maart 2010, laatste update op 13 maart 2010, 491 views

HTC Touch Pro2 NL Zilver

Pluspunten

• Deze review gaat enkel over een ROM update

Minpunten

• Geen zo ver

Ik heb zaterdag 6 maart een uitgelekte ROM ( 2. 07. 404. 1 80303 NLD Manila versie 2. 5 .20121225.0) van HTC op mijn Touch pro 2 geïnstalleerd.

Het was weer even wennen. Maar deze ROM is waanzinnig goed!! Het lijkt wel of het hele toestel veel gevoeliger voor aanraking is geworden, er zijn wat feuatures veranderd maar over het geheel gezien is dit zeg maar het grafische schilletje wat ook op de Touch HD2 zit.. _/-\o_

Dit wilde ik even delen met mijn Touch Pro 2 vrienden..

Heb jij ook een HTC Touch Pro2 NL Zilver?

Reviews door de redactie

Kan ik helemaal beamen!

Gevoeligheid lijkt inderdaad toegenomen, contactpersonen en favorieten instellen is weer wat gelikter. En hij reageert sneller.

Wel heb ik moeite om de meldingssignaaltjes goed in te stellen (bijv. wil geen trilling bij binnenkomende e-mail wel bij sms)
Berichten als deze kun je beter op het forum plaatsen Het HTC Touch Pro2 ''Rhodium'' Topic - deel 3

Heeft weinig te maken met een recensie van het product.
Leuk dat het goed werkt, maar dit is geen review...
Leuke info, maar de review is ver te zoeken...