1 review

HP OfficeJet 3833

Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) met WiFi - Bekijk alle specificaties

HP OfficeJet 3833 Review

martijn007 11 juni 2018, laatste update op 11 juni 2018, 826 views Product gekocht

HP OfficeJet 3833

Prima printer. Goedkoop (€55) en doet wat hij moet doen. Draadloos aansluiten op mijn Macbook ging zeer eenvoudig. De automatische documenten scanner is mooi meegenomen, maar gaat niet heel erg snel. Aangeschaft omdat mijn oude printer op was en ik toch af en toe nog een printje nodig heb.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goede prints
  • Automatische documenten invoer
  • Aansluiten via WiFi zeer eenvoudig

Minpunten

• Papier niet in een dichte lade

Drivers en stabiliteit Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 3
Scankwaliteit Score: 3
Scansnelheid Score: 2

Foutjes in de specificaties hier op Tweakers.net: Papier zit niet een lade maar gaat achterin, hierdoor kan het papier verkleuren of vies worden. Deze printer heeft geen automatische dubbelzijdige print optie.

Er wordt geen USB kabel meegeleverd, dat is iets om rekening meer te houden mocht je deze printer niet draadloos willen gebruiken.

Heb jij ook een HP OfficeJet 3833?

Foutjes in de specificaties kan je fixen door ze te melden. Dan worden ze binnen een werkdag aangepast :)
Bedankt! Heb het doorgegeven.
Kan deze OfficeJet ook scannen en de scans direct naar een netwerkshare sturen?
Ik heb even snel gekeken en volgens mij is dat niet mogelijk.
Bedankt! Ik heb de knoop doorgehakt en ga desnoods maar handmatig mijn scans weer naar de fileshare zetten.