Apple HomePod (Wit)

Specificaties Stereo-speaker met WiFi (netvoeding) - Bekijk alle specificaties

Apple HomePod (Wit) Review

mijansen1987 10 juni 2018, 873 views Product gekocht

Apple HomePod (Wit)

Wauw, wauw, echt super goed!

Pluspunten

• Apple ecosystem
  • Siri
  • Homekit
  • Geluidskwaliteit
  • Airplay 2
  • Design
  • Setup

Minpunten

• Nog niet beschikbaar in NL
  • Siri spreekt nog geen Nederlands

Muziekweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Mid- en hoogweergave Score: 5
Ik had 2 sonos one's in de slaapkamer, verder alles van Apple. Ik dacht, weet je wat, ze verkopen ze onofficieel bij Belsimpel, doe eens gek, ik verkoop Sonos en koop 1 homepod terug.

Wauw! Dat geluid! Super gaaf geluid. Ik sta in de woonkamer (5 meter tot aan waar de homepod staat, muur zit er tussen enz. En je meent gewoon dat het geluid uit de woonkamer komt! Heel bijzonder!

Siri is vanaf mijn gehele appartement te bereiken door op een normaal volume te spreken.. Verstaat nu alleen nog Engels met Nederlandse kamernamen, dus je krijgt nu "hey Siri, turn on the lights in the woonkamer". Maar ach, dat is een kwestie van tijd.

Heb jij ook een Apple HomePod (Wit)?