Creative Inspire 280 Review

montagne60 12 maart 2010, laatste update op 12 maart 2010, 368 views

Creative Inspire 280

Pluspunten

• klankkleur
  • uiterlijk
  • prijs

Minpunten

• stoort op gsm

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 3
Film/gameweergave Score: 3
Muziekweergave Score: 4
Ik heb dit setje nu twee weken en ik gebruik het om naar muziek te luisteren en om te skypen.
Het setje ziet er wat mij betreft prima uit en voor eenvoudig gebruik is de muziekkwaliteit voldoende, geeft een fors geluid, met de toonregeling (één knop voor hoog en laag) is het enigszins bij te regelen.
Om te skypen werkt het gewoon goed, een lust voor het oog.

Ik heb alleen één probleem: hij stoort op mijn gsm. Als ik bel (en soms tussendoor) komt er het typische gsm-stoor-geluid uit. Mijn vorige setje deed dit niet.

Ik vraag me af of dit samenhangt met dit type of met dit exemplaar en hoor graag jullie ervaring.

Heb jij ook een Creative Inspire 280?

Ehhh je speakers storen je gsm? Of stoort je gsm je boxen? Ik neem aan dat het tweede het geval is en dat dat gsm-stoor-geluid via je boxen hoorbaar is? Daar hebben zo'n beetje alle speakers last van gok ik zo :) Ik kom het maar zeer zelden tegen dat het NIET het geval is namelijk :)