Audio-Technica ATH-M30x (Zwart)

Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Audio-Technica ATH-M30x (Zwart) Review

Septimamus 7 juni 2018, 267 views Product gekocht

Audio-Technica ATH-M30x (Zwart)

Ik was op zoek naar een headset voor gaming zonder microfoon. Voeldoet goed aan de eisen. Strak, degelijk en klinkt top.

Pluspunten

• Degelijk
  • Strakke verpakking buitenkant (voor wie daar waarde aan hecht)
  • Dik lang snoer
  • Opbergtasje
  • Sluit goed om oren
  • Niet te duur
  • Verloop voor grotere AUX

Minpunten

• Binnenkant verpakking minimaal
  • Kan wat warm worden rond de oren op warme dagen

inleiding

Ik was op zoek naar een nieuwe en niet al te dure headphone. Veel eisen had ik niet. Het liefst bedraad, anders heb je NOG een apparaat op te laden, een goede comfort en geluidkwaliteit en onder de 100 euro. Als snel kwam ik bij Audio Technica uit. Ik bestel nog wel eens wat bij BAX-shop, daar komt de koptelefoon ook vaak naar boven. Na het lezen van wat zeer goede reviews over de headphones besloot ik hem aan te schaffen. Spoiler, Absoluut geen spijt van gehad!

Specificaties

Cable 3.0 m (9.8'), straight, left-side exit
Accessories Included Protective carrying pouch, 6.3 mm (1/4") screw-on adapter

Uitpakken

Gebruik

Je voelt als je de koptelefoon op zet gelijk dat het stevig op je hoofd zit maar niet op een vervelende manier. In mijn geval valt het goed om mijn oren en is het niet vervelend drukkend. Dat het na een lange tijd gebruiken toch wat gaat irriteren is dan meer een kwestie van wennen.

De koptelefoon kraakt ook niet als je ermee bezig bent. Ik heb wel is goedkopere headphones gehad waarbij het kunststof bij elke beweging kraakte. Ook kan je de koptelefoon lekker compact maken.

Geluidskwaliteit

Geluidskwaliteit is wat mijn betreft top. Je kan er lekker muziek mee luisteren met een niet al te aanwezige bass. Films mee kijken en natuurlijk ook om mee te gamen. Verwacht geen 7.1 THX Dolby surround audioporn, maar een goed geluid komt er zeker wel doorheen. Een goede bang-for-buck als je het mij vraagt.

Zeker een aanrader. Voor niet al te veel geld een meer dan degelijke koptelefoon die handig is om mee te nemen. Het dempt geluid van de omgeving verrassend goed en voldoet zeker aan mijn audio wensen.

Heb jij ook een Audio-Technica ATH-M30x (Zwart)?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite