Gigabyte Aorus X470 Gaming 7 WiFi

Specificaties Socket AM4 • ATX • AMD X470 chipset - Bekijk alle specificaties

Gigabyte Aorus X470 Gaming 7 WiFi Review

Dre4life 5 juni 2018, laatste update op 10 juni 2018, 418 views Product gekocht

Gigabyte Aorus X470 Gaming 7 WiFi

Heel slecht dit bord

Pluspunten

• leds als het werkt
  • m2 heatsinks

Minpunten

• vrm maakt geluid bij 2 moederborden.
  • slechte kwaliteit
  • ram werkt niet op snelheid die hoort ondanks qvl (ook bij ander merk bord)

Layout Score: 2
Eerste van dit moederbord heeft het een maand mogen doen, had last van geluid bij vrm. En bios is vermoedelijk overleden.
De tweede had hetzelfde geluid bij de vrm en er werkte een van de leds niet. Dus ben zeer ontevreden over het product en zou deze dus niet aanbevelen.
Ookk heeft mijn 2700x nooit de turbo frequenties gehaald. Ondanks de zeer nette temperaturen met waterkoeling.

Met deze ervaringen is zelfs 1 ster nog teveel en ook is de support van gigabyte ver onder wat ik had verwacht.

Heb jij ook een Gigabyte Aorus X470 Gaming 7 WiFi?

Beste Dre4Life,

Spijtig te horen dat er het een en ander is mis gegaan na de aanschaf van je X470 AORUS GAMING 7 WIFI moederbord.
Zou jij ons kunnen voorzien van wat meer gegevens zodat wij onderzoeken wat er precies is mis gegaan en wij dit alsnog netjes voor je kunnen oplossen.

Graag ontvangen wij via DM:
- Waar aageschaft