Garmin Forerunner 645 Music Zwart (Zwart)

Specificaties Android, iOS compatibel en 42,2g - Bekijk alle specificaties

Garmin Forerunner 645 Music Zwart (Zwart) Review

Sport_Life 3 juni 2018, laatste update op 26 november 2018, 5.341 views Product gekocht

Garmin Forerunner 645 Music Zwart (Zwart)

Sinds een week bezit ik de Garmin 645m Sporthorloge. Hiervoor heb ik enkele jaren de Polar m400 gehad, welke in de basis goed werkt, maar ik zocht een horloge met meer mogelijkheden. [s]Enige nadeel : de prijs. Voor dat geld zouden alle functies moeten werken imo, inclusief Garmin pay.[/s]

Pluspunten

• Garmin connect prima tool
  • Hartslagmeter in mijn geval accuraat
  • Ook dagelijks te gebruiken
  • Trilfunctie werkt zeer goed bij hardlopen
  • Geen touch screen

Minpunten

• Geen Spotify ondersteuning
  • [s](Nog) geen Garmin Pay ondersteuning[/s
  • Geen touch screen

Edit: 26-11-2018: Even tijd voor een update. Inmiddels werkt Garmin Pay (met enkele banken in Nederland) en ook Deezer werkt prima!
Klein nadeel gevonden: scherm is erg fragiel.

Sporthorloge
Sinds een week bezit ik de Garmin 645m Sporthorloge. Ik zeg bewust Sporthorloge, want hoewel ik het horloge ook overdag op kantoor draag, vind ik het er niet zo fancy uit zien als een Smartwatch. Bovendien heeft het horloge geen touch screen, wat ik juist een voordeel vind met sporten. Dit is voor de een (sporter) een voordeel, en voor de ander een nadeel.

De prijs
Hiervoor heb ik enkele jaren de Polar m400 gehad, welke in de basis goed werkt, maar ik zocht een horloge met meer mogelijkheden. Als een van de weinige horloges met muziek was ik redelijk snel klaar met zoeken. Enige nadeel : de prijs. Misschien ben ik ouderwets, maar 1.000 gulden voor een horloge die na een paar jaar weer verouderd is, vind ik buiten proportie. Bovendien werkt Garmin pay (nog) niet in Nederland, evenals Spotify. Garmin pay verwacht ik nog wel, Spotify niet.

Waarom dan wel gekocht? Omdat het horloge zo ontzettend veel mogelijkheden heeft! Bovendien werkt de pols hartslagmeter bij mij vrij nauwkeurig. Leuke feuture is ook de diverse wijzerplaten, en online kun je allerlei widgets downloaden.

Heb jij ook een Garmin Forerunner 645 Music Zwart (Zwart)?

1000 gulden? Ik weet wel wat dollars en ponden zijn als ik moet omrekenen, maar guldens heb ik geen kijk meer op. Ik geloof dat een redelijk brutomaandsalaris in de buurt komt van 9000 gulden? Dan is 1000 toch niet extreem voor een luxe horloge?
Delen door plm 2,2, dus 450 euro, toen. Inmiddels net boven de 300.
Yep, ABNAMRO en nog een paar.
@xONet Dank voor je snelle respons, ik heb het ruim een jaar geleden meteen geactiveerd. O-) Overigens ben ik geen grootgebruiker waardoor ik regelmatig betalen met mijn Garmin horloge opnieuw moet activeren (wel begrijpelijk als beveiligingsmaatregel).
ja, sorry 8)7 heb hem zelf pas net aangeschaft...
Zal een goede deal geweest zijn. Veel plezier ermee. Ik ben destijds voor de Vivoactive 3 gegaan; erg prettig ook 😄
Ja werkt top! Alleen niet met elke bank. Rabo en ABN AMRO wel
Weet iemand waarom deze zo slecht verkrijgbaar is? Komt er een opvolger aan?
Inmiddels is Spotify toch wel beschikbaar voor de 645?
Spotify en Deezer werken ook.
Gebruik zelf Deezer, werkt prima.
Garmin pay ook met Rabo.