HP 24es Zilver, Zwart

Specificaties 23,8" • 1920x1080 (Full HD) • 60Hz • IPS • 7ms - Bekijk alle specificaties

HP 24es Zilver, Zwart Review

mavvoornNewbie 2 juni 2018, 164 views

HP 24es Zilver, Zwart

Vanaf het eerste moment geeft dit scherm een schilderij van rust en kleur. Het gaat in mijn geval om mijn thuiswerkplek, naast de bank, op een krukje. Aansluiten, computer aan en meteen aan het werk kunnen met een prachtig scherp en rustig beeld. De kleuren zijn diep en prachtig.

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Dun en licht

Minpunten

• Ophanging zelf verzinnen

Vanaf het eerste moment geeft dit scherm een schilderij van rust en kleur. Het gaat in mijn geval om mijn thuiswerkplek, naast de bank, op een krukje staat hij. Aansluiten, computer aan en meteen aan het werk kunnen met een prachtig scherp en rustig beeld. De kleuren zijn diep en prachtig en verder stoort me niets. Ik kan gewoon mijn werk doen, ontspannen met mijn favoriete game of genieten van mijn favoriete serie. Speakers zitten er niet in, maar die tijd is ook voorbij. Mijn computer ligt via HDMI aan mijn Harman Kardon versterker en die doet 7.1 wat hij moet doen. Geluid geven bij het scherpe beeld wat ik vlak voor mijn neus zie. Verder geen fratsen, gewoon wat deze monitor moet doen, aangaan als mijn computer aan gaat en het beeld geven wat ik nodig heb om te werken en te genieten. Ik had al het plan de monitor op te hangen, hij weegt maar 2,9 kg. In Duitsland een monitor arm besteld . De monitor heeft geen bevestigingsgaten, dus een marmoleum tegel van 15*15 cm met de platte kant achterop de monitor gelijmd met 2 secondelijm. Daarna de 4 schroeven van de bevestigings arm in het kurk van het marmoleum geschroefd en klaar is het. Misschien niet mooi, maar wel functioneel.

Heb jij ook een HP 24es Zilver, Zwart?