1 review

Specificaties Bedraad Qwerty - Bekijk alle specificaties

Nacon CL-200US Review

computerjunky 2 juni 2018, 88 views Product gekocht

Nacon CL-200US

Prima toetsenbord met 1 grote onacceptabele flaw.

Pluspunten

• 4 verlichtings opties (aan, uit, dim en pulse)

Minpunten

• random rebinds

Niet alleen de macro keys kunnen ge rebind worden maar ALLE keys kunnen ge rebind worden.
Sterker nog het tb is zo glitchy dat dit soms willekeurig lijkt te gebeuren. hierdoor heb ik nu 3 toetsen die simpelweg niet meer functioneel zijn en onbruikbaar.
Gelukkig heeft dit keyboard 3 layour presets waarvan iedere rebind dus preset specifiek is.
Hierdoor heb ik nog 2 werkende layouts waarvan wel alle keys de standaard functie hebben.

Het tb typt lekker en gamed ook prima maar door deze rare fout zou ik dit toetsenbord niet aanbevelen of nog een keer kopen.
Je ben beter af met een toetsenbord die via software keys rebind omdat daarmee alles te resetten is deze optie heeft dit toetsenbord niet. eenmaal een rebind altijd een rebind.

Heb jij ook een Nacon CL-200US?