Tweakers zegt: 8,5

Motorola Moto G6 Plus Blauw

Specificaties 5,9" • 2160x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Motorola Moto G6 Plus Blauw Review

Thei 1 juni 2018, laatste update op 18 augustus 2018, 1.204 views Product gekocht

Motorola Moto G6 Plus Blauw

Tot nu toe Super tevreden! Update. Video geluid is bagger. Vooral hoorbaar bij zachte geluiden zoals een stromend beekje.

Pluspunten

• Lage prijs
  • Snelle werking scanner vingerafdruk
  • Prachtig uiterlijk
  • Zeer goeie camera ook bij schemerlicht scherpe foto's.
  • Heerlijk ruim scherm.
  • Muziek over mijn beyerdynamic bt inears klinkt nu hi-endig

Minpunten

• Niets, zolang het cameraglaasje krasvrij blijft op die plek. Hopelijk is het echt glas en geen kunststof.
  • Video audio is verschrikkelijk slecht en vervormd
  • Motorola wacht veel te lang met een update om bovengenoemd probleem te verhelpen.

Eergisteren heb ik mijn moto g4 plus vervangen door de moto g6 plus in de mooie kleur indigo. Hij werkt super vloeiend, soepel, snel en alles wijst zich vanzelf. Hij ziet er niet alleen weer beter uit dan mijn moto g4 plus, maar voelt ook echt meer premium tijdens het erop werken. De camera van de 4 plus beviel mij al goed, maar de verbeterde grotere beeldchip cq grotere lensopening in deze 6 plus zorgen voor beter belichte en scherpere afbeeldingen in omstandigheden met beperkt licht. Ook de sinds een paar dagen stevig gedaalde aankoopprijs van 254€ vind ik voor deze smartphone een snoepprijs gezien het gebodene en de verbeteringen en aanvullingen die ze weer aan deze nieuwe generatie wisten mee te geven. Ik noem bijv. Nfc, bluetooth 5, en wat ik voorheen gemist heb, een compas. Vooral voor ons bij navigeren tijdens wandelingen en fiets toertochten vaak gemist. De afbeelding met de kerktoren is gemaakt bij schemer, na zons ondergang om 22.00 uur. Foto schelpen om 22.10 uur buiten. De afbeelding daarna met het beeld erop is genomen om 22.17 uur bij slechts schemerlicht door een 4w led lamp.

Heb jij ook een Motorola Moto G6 Plus Blauw?

Nadeel lijkt mij het updatebeleid van Lenovo.
Er is een 3 jaars beveiligings update beloofd inmiddels en een systeem update naar android P.

O dat wist ik niet. Bedankt ;)
Dank voor de review. Je schrijft dat de camera scherpe foto's aflevert, ook bij schemerlicht. Geen idee hoe representatief de twee foto's hier (bloemen en slak) zijn, maar die foto's zijn nou niet bepaald scherp te noemen. Ik weet natuurlijk niet waarmee je de cameraprestaties van deze smartphone vergelijkt. Bovendien, diverse reviews geven aan dat de cameraprestaties van de G6 Plus juist minder zijn dan die van de G5(s) Plus. Heb jij ervaring met de G5(s) Plus?

Wellicht heb je wat meer materiaal/foto's (ook bij schemerlicht) en kun je wat vertellen over je referentiekader? Alvast bedankt.
Het schijnt dat zelfs de gewone moto g6 al betere foto's maakt dan de moto g5S plus. Zelf heb ik er geen ervaring mee.

Bedankt voor de link!
Hoi, ik heb de Google Camera geïnstalleerd zoals deze ook op de pixels te vinden is. Daarmee is de fotokwaliteit een opvallend stuk beter! De film en fotokwaliteit is echt wel super. De originele meegeleverde app is wrs dezelfde als die voor de G6 en G6 play, deze kunnen de Google Camera niet draaien. Door de chip in de plus haal je betere resultaten.
Hoe heet die exact en kun je die gebruiken naast de geinstalleerde om eventueel te vergelijken? Heb jij afbeeldingen die he met beiden gebt gemaakt en wil je mij die eens laten toekomen per mail?

Had t origineel op XDA gevonden, maar hier zit de juiste link wel bij. Gewoon de APK installeren en je bent vertrokken. Is de cstark versie die je moet installeren. Heb niet direct foto's bij de hand hier op t werk. Maar probeer t eens even uit. Is letterlijk 2 minuten werk :)
Daar staan verschillende links met stark erin. Heb je misschien een directe link naar de de juiste download? Ik ben hier een leek in en wil niets verkeerd doen op mijn nieuwe moto.
Ik zoek me rot op de xda site, heb me er ook aangemeld en een topic geopend met de vraag om een directe link naar de pixel 2 camera download voor de moto g6 plus, maar helaas tot nu toe zonder resultaat

Wil jij niet hier een link plaatsen met een directe toegang voor download van de pixel 2 camera . Ik ben niet zo thuis in die dingen en er staan wel heeeeel veel downloads van cstark op jou eerste link .
Ik vergeleek de camera's van de g4 plus en de g6 plus in direct vergelijk binnen tegen schemering en ook buiten bij goed licht. De g4 plus werd in 2016 bij dxomark bijzonder goed bevonden wat foto's betreft.
De g4 plus is sinds gisteren naar zijn nieuwe eigenaar .
Ik zal eens wat meer foto's bij schemering en overdag maken en binnenkort plaatsen.

In bovenstaande link staan foto's die ik vandaag knipte, allen zonder flits in automatische stand.
Dank voor de extra foto's. Dat geeft een wat betere indruk.
Welke autolader gebruiken jullie voor Turbopower?
Ik heb een goedkoop ding via Alieexpress en die doet het uitstekend