Specificaties 3" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

LG GM750 Zwart Review

Mister Advance 10 maart 2010, 514 views

LG GM750 Zwart

Pluspunten

• Mooi Design (in mijn ogen)
  • Erg goedkoop
  • Leuk toestel
  • S-class interface van LG werkt erg fijn.

Minpunten

• Beltoon / SMS melding/geluid erg lastig/RAAR in te stellen.....
  • Niet alle applicatie draaien mee als je je toestel draait
  • Accu duur gaat matig mee

Mijn eerste Smartphone (Wel veel met smart phones van vrienden gespeeld :P).
De LG GM750 wordt met een eigen S-class interface geleverd, deze werkt zeer goed en persoonlijk vind ik dit interface vele male fijner in gebruik dan de Windows standaard.
Accu gaat zo een 2 en halve dag mee, maar als je hem HELEMAAL NIET aanraak denk ik dat een kleine 4/5 dagen haalbaar is.

Er draait Windows Mobile 6.5.2 op, en er kan tot maximaal 32gb aan MICRO SD geheugen in.
De multitast knop (aan de zijkant van het toestel) en op het scherm rechts boven in de hoek, werkt FANTASTICH! en is erg handig om te kijken welke programma's nog actief in je geheugen draaien.
LG heeft ook een eigen toetsenbord gemaakt die veel doet denken aan die van de iphone en erg fijn werkt.
Standaard programma's zoals: IE , SMS'jes (typen) , E-mai (typen)l , camera, draaien wel mee als je je toestel van verticaal naar horizontaal draait (en visa versa) andere programma’s geven meestal geen gehoor hier aan....
Zoals met Opera Mobile moet je elke keer handmatig in stellen dat je "Landscape View" wilt.

De camera en multitask knoppen aan de zijkant van het toestel kunnen ingesteld worden naar een applicatie naar keuze.
Onder het scherm zitten nog een: Opneem en Ophang knop, en hier tussen in, zit een 4weg druk knop die ook ingesteld kan worden als muis.
De stylus die mee wordt geleverd is een aardig "Chick" ding, omdat die bevestigt is aan een koortje en aan de zijkant van je toestel geknoopt kan worden.
Voor het vergrendelen van de mobiel hoef je maar 1x boven op je toestel op de aan/uit knop te drukken.

Wat erg weg gewerkt zit tot bijna niet vindbaar is het instellen van een SMS melding geluidje ik ben zelf Systeem beheerder maar heb toch grote vriend Google moeten raadplegen hoe dit zit...
Voor het aansluiten van een koptelefoon wordt er een Mirco USB naar 3.5mm Jack verleng kabel mee geleverd.
(Erg fijn dat de Micro USB aansluiting een standaard telefoon aansluiting is, nu nog die standaard jack voor audio......)

Over het algemeen gezien ben ik erg tevree over deze mobiel, en zal ik vaker denken aan het merk LG als ik een nieuwe smart phone ga halen!

Heb jij ook een LG GM750 Zwart?