sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart) Review

waanzin 1 juni 2018, 365 views Product gekocht

Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)

Echt een genot om op te hebben en naar muziek te luisteren.

Pluspunten

• Fantastisch geluid!
  • robuust gebouwd
  • Zit comfortabel (Ik ben een brildrager, en heb hier geen enkel issue mee).

Minpunten

• Is in mijjn geval niet echt een nadeel, maar moet ECHT met een versterker gebruikt worden (en stel deze goed af)!!
  • Niet voor mobiele apparatuur.

Ik heb deze koptelefoon al bijna 5 jaar, en het is elke keer een genot om hierdoor muziek te luisteren. Ik lees dat veel mensen de bass een minpunt vinden van deze koptelefoon, maar ik ben bang dat dit toch echt komt omdat ze er er geen versterker bij gebruiken, of dat deze versterker onjuist afgesteld is. Zelf luister ik veel Techno en Heavy Metal (i know wat een combi :P ), en ik ik vind de bass echt zoals deze moet zijn (goed aanwezig en punchy, zonder de rest weg te drukken).

Heb jij ook een Beyerdynamic DT 990 PRO (Grijs, Zwart)?