sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

MSI GP72M 7REX-(Leopard Pro)1245NL

Specificaties 17,3" • 1920x1080 (Full HD) • 1,256TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

MSI GP72M 7REX-(Leopard Pro)1245NL Review

patreve 30 mei 2018, laatste update op 30 mei 2018, 197 views Product gekocht

MSI GP72M 7REX-(Leopard Pro)1245NL

Mooie stille laptop voor in deze klasse een redelijke prijs! Jammer dat de behuizing vingerafdruk gevoelig is.

Pluspunten

• Specificaties
  • SSD geheugen
  • Snel
  • HD scherm

Minpunten

• Vingerafdruk gevoelig

Toen in mijn vorige laptop de harddisk was overleden kwam ik op het punt uit om of die disk te vervangen of toch weer verder te kijken naar een andere laptop.

Na wat rondgekeken te hebben kwam ik uit op het merk MSI wat dus meer voor het gamen schijnt te zijn.

Na de specificaties te hebben vergeleken met andere laptops in deze prijsklasse kwam MSI toch wat beter uit de bus, de andere revieuws op de site van verkoper Coolblue hebben me over gehaald.

Tot nu toe erg tevreden over de laptop, wat is SSD toch snel!

Windows 10 is nog even wat wennen, maar gelukkig goed te doen vergelen met de voorgangers als je overstapt van 7.

Jammer is wel dat de klep en rest van de laptop vingerafdrk gevoelig zijn, bij elke aanraking blijft er een vekje over. Maar we gaan natuurlijk geen zilveren laptop kopen met minder inhoud vanwege alleen de vlekjes.

Te zijnertijd zal ik deze review verder aanvullen waneer er wat te melden is.

Wat mij betreft is deze laptop een aanrader!

Heb jij ook een MSI GP72M 7REX-(Leopard Pro)1245NL?