Fujifilm X-T20 + 18-55mm f/2.8-4.0 Zwart

Fujifilm X-T20 + 18-55mm f/2.8-4.0 Zwart Review

aaz1Newbie 29 mei 2018, 196 views Product gekocht

Fujifilm X-T20 + 18-55mm f/2.8-4.0 Zwart

Mooie camera in de zin van formaat, bouwkwaliteit, scherpte van de foto's en prijs.

Pluspunten

• Goede bouwkwaliteit
  • Te bedienen met knoppen (Manueel)
  • Lichtsterke allround lens
  • Compact
  • Goede foto kwaliteit

Minpunten

• Accuduur
  • Lensdop klikt niet makkelijk vast

Snelheid en automatiek Score: 4
Batterijduur Score: 3
Uitbreidbaarheid Score: 4
Na 10 jaar gebruik van mijn Canon EOS 50D naar de systeemcamera. Voor de vakanties wilde ik compacter. In de eerste instantie op goed advies van de verkoper die mij hielp met de oriëntatie de Canon Powershot G5 aangeschaft. Na een week niet helemaal tevreden en was dit toestel voor mij toch even te klein en een te grote afstand tot de EOS 50D die ik gewend was. Terug naar de KE in Utrecht waar ik voortreffelijk ben geholpen. Op aangeven wat ik miste aan de nieuwe camera ben ik bij de X-T20 uitgekomen. Een mooie stevige camera die met knoppen te bedienen is en ook nog eens scherpe foto's maakt. (Bij het inleveren van de Canon G5 was ik de acculader vergeten deze mocht ik later na sturen, topservice van KE)

Heb jij ook een Fujifilm X-T20 + 18-55mm f/2.8-4.0 Zwart?

Dit is geen review maar reclame voor de verkopende organisatie...... :F
Beste Ezp, Persoonlijk vind ik dit een vreemde reactie. Als je meer wil weten stel gerust inhoudelijke vragen. Regelmatig doe ik ook aankopen bij Coolblue en daar word ik ook goed geholpen. Als ik niet tevreden was geweest over de service en dit in de review schreef is het dan nog steeds reclame?