Fujifilm X-T20 + 18-55mm f/2.8-4.0 Zwart Review
Mooie camera in de zin van formaat, bouwkwaliteit, scherpte van de foto's en prijs.
Pluspunten
Goede bouwkwaliteit Te bedienen met knoppen (Manueel) Lichtsterke allround lens Compact Goede foto kwaliteit
Minpunten
Accuduur Lensdop klikt niet makkelijk vast
Eindoordeel
Na 10 jaar gebruik van mijn Canon EOS 50D naar de systeemcamera. Voor de vakanties wilde ik compacter. In de eerste instantie op goed advies van de verkoper die mij hielp met de oriëntatie de Canon Powershot G5 aangeschaft. Na een week niet helemaal tevreden en was dit toestel voor mij toch even te klein en een te grote afstand tot de EOS 50D die ik gewend was. Terug naar de KE in Utrecht waar ik voortreffelijk ben geholpen. Op aangeven wat ik miste aan de nieuwe camera ben ik bij de X-T20 uitgekomen. Een mooie stevige camera die met knoppen te bedienen is en ook nog eens scherpe foto's maakt. (Bij het inleveren van de Canon G5 was ik de acculader vergeten deze mocht ik later na sturen, topservice van KE)
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Fujifilm X-T20 + 18-55mm f/2.8-4.0 Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (2)
Dit is geen review maar reclame voor de verkopende organisatie......
Beste Ezp, Persoonlijk vind ik dit een vreemde reactie. Als je meer wil weten stel gerust inhoudelijke vragen. Regelmatig doe ik ook aankopen bij Coolblue en daar word ik ook goed geholpen. Als ik niet tevreden was geweest over de service en dit in de review schreef is het dan nog steeds reclame?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn