ZTE Nubia Z17 Lite Goud, Zwart Review

synthusiastNewbie 25 mei 2018, 384 views Product gekocht

ZTE Nubia Z17 Lite Goud, Zwart

Naar mijn mening een degelijke smartphone voor een betaalbare prijs.

Pluspunten

• Kwalitatief goed gebouwd
  • Heeft dunne sidebezels
  • Degelijke camera

Minpunten

• Ietsje zwaar
  • Zonder case is de behuizing glad

Naar mijn mening een degelijke smartphone voor een betaalbare prijs. Enige waar ik met de vorige review mee eens ben is de rand dat soms een beetje regenboog kleuren reflecteert, heel dun maar ondervind daar geen hinder in.

Voor muziek luisteren is ie prima, zit DTS optie op.

4G moest ik handmatig de toegangspunt aanmaken. In mijn geval was het een Simyo abonnement en heb ik de guide van Nokia gevolgd.

De standaard theme van de Launcher is niet mijn smaak, hiervoor kan je via de Play Store 'Nova launcher' installeren waarbij je diverse iconthemes kan instellen.

Een echte aanrader!
Let op: Bij aanschaf de Global version nemen.

Heb jij ook een ZTE Nubia Z17 Lite Goud, Zwart?