Huawei Mate 10 Lite Zwart

Specificaties 5,9" • 2160x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Huawei Mate 10 Lite Zwart Review

Puppystad 25 mei 2018, 190 views Product gekocht

Huawei Mate 10 Lite Zwart

Precies wat je van Huawei mag verwachten: een goede snelle telefoon die zeker niet onderdoet voor de concurrentie. En dat allemaal voor een hele nette prijs

Pluspunten

• Groot scherm
  • Accuduur
  • Camera
  • Binnenkort update naar Android 8

Minpunten

• Geen nfc
  • Geen 5ghz wifi

Ik heb de telefoon nu 2 weken in mijn bezit en mijn conclusie: Je krijgt veel telefoon voor je geld! De telefoon is lekker snel en de accu gaat bij intensief gebruik minimaal een dag mee. De telefoon wordt geleverd met een screenprotector en hoesje.
De emui van Huawei werkt fijn en snel. De dubbele camera maakt fantastische foto's met scherpe-diepte (zij bijgevoegde foto).
De telefoon heeft geen nfc en 5ghz wifi. Dit is, voor mij, geen probleem.

De telefoon is of te gebruiken met dual SIM, of single SIM met een SD kaartje.

Ik ben erg benieuwd naar de geplande update naar Android 8.

Heb jij ook een Huawei Mate 10 Lite Zwart?