Nokia 6 (2018) 4GB ram, 64GB opslag Blauw

Specificaties 5,5" • 1920x1080 (Full HD) • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Nokia 6 (2018) 4GB ram, 64GB opslag Blauw Review

morpheus-nl 24 mei 2018, 647 views Product gekocht

Nokia 6 (2018) 4GB ram, 64GB opslag Blauw

Ik heb dit toestel nu twee weken in bezit (64GB/4GB RAM). Hij reageert erg vlot, wat hoogst waarschijnlijk met pure Android te maken heeft i.c.m. een rappe mid-range processor en voldoende geheugen.

Pluspunten

• Android one
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Bouwkwaliteit / uiterlijk
  • Sherpte en helderheid v.h. scherm

Minpunten

• Vingerafdruk scanner

Ik heb dit toestel nu twee weken in bezit (64GB/4GB RAM). Hij reageert erg vlot, wat hoogst waarschijnlijk met pure android te maken heeft i.c.m. een rappe mid-range processor en voldoende geheugen.

De bouwkwaliteit en het scherm hebben me positief verrast. Minder positief ben ik over de vingafdrukscanner, die reageert een stuk minder goed dan mijn vorige telefoon (Honor 6x). De camera lijkt gewoon prima, maar ik ben niet een heel erg veeleisende gebruiker op dit gebied.

Al met al kan ik dit toestel aan iedereen aanraden die een midrange toestel zoekt met stock android, goede specs en bovendien is hij qua uiterlijk ook nog eens erg mooi.

Heb jij ook een Nokia 6 (2018) 4GB ram, 64GB opslag Blauw?