Beyerdynamic Byron (Zilver, Zwart)

Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Beyerdynamic Byron (Zilver, Zwart) Review

BasRB 23 mei 2018, laatste update op 23 mei 2018, 347 views Product gekocht

Beyerdynamic Byron (Zilver, Zwart)

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • comfortabel
  • kabelbediening
  • evenredig snoer
  • kabel is minder snel in de knoop dan CX300
  • strak no nonsense design

Minpunten

• afwerking kabel en plug is niet geweldig
  • gaas voor speakertje begint iets los te laten

IK heb de Beyerdynamic Byron nu ruim een jaar in mijn bezit. De geluidskwaliteit is erg goed en merkbaar beter dan de goedkopere instapmodellen. Na 3 jaar in het bezit te zijn geweest van de CX-300 II valt op dat het geluid wat meer gebalanceerd is. Ook denk ik dat de algehele kwaliteit iets beter is. Verder is klinkt de Byron niet heel erg veel beter. Een fijne toevoeging is de bediening aan het snoer waar ik meer gebruik van maak dan ik verwacht had.

Daarnaast vind ik het leuk dat je een relatief klein Duits audiobedrijfje steunt opgericht in 1924 in plaats van de marketing rommel die iedereen tegenwoordig heeft.

Gewoon een goed no nonsense product. Ik zou hem zo weer kopen.

Heb jij ook een Beyerdynamic Byron (Zilver, Zwart)?