Specificaties 2,4" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Nokia E72 Zwart Review

KeedjieNewbie 7 maart 2010, 1.181 views

Nokia E72 Zwart

Pluspunten

• zie boven

Minpunten

• nadeeltje: helaas geen FM transmitter er meer op. dat was altijd handig in de auto.. (N78)
  • nadeel: Tmobile snapt soms niet of ie nou UMTS internet moet gebruiken of GSM, waardoor het soms niet werkt. dan moet ik de boel van dual mode afhalen en werkt het wel.. bah

de E72 is een fantastische telefoon. eecht mijn beste Nokia tot nu toe!
hij is ontzettend strak, mooi en degelijk.
nog nooit meegemaakt dat een batterij zo lang meegaat, deze is ook echt Huge groot.
een stuk interessanter als de E71. een aantal features extra.
hij is erg snel. alles reageert gewoon meteen als je ergens op duwt. (snelste processor in nokia; 600 mhz)
de galerij is simpel doch snel en easy.
de gps fix is honderd maal beter als op mijn N78. tevens is die gratis Ovi Maps ronduit briljant. leuke features. verder zeer snel wifi internet en een veel beter bereik als ik gewend was.
tevens zat de E72 ook in de nominatie voor beste smartphone 2009, geloof ik niet gewonnen..
conclusie; koop geen blackberry en zéker geen Iphone. Dit is de koning!

Heb jij ook een Nokia E72 Zwart?

Is hij nu echt zoveel beter als de E71? Ik vraag het me af, ik zie het als een geliktere versie met een 5mp camera en wat betere accu duur.
Plus FP2 en een snellere processor, verder heeft de E71 ook een optische vierpuntstoets. Het blijft natuurlijk een toestel met een bepaald concept. Daar zal niets aan veranderen. Persoonlijk vind ik de E71 ook mooier, en de body schijnt ook beter te zijn (robuuster). Ik overweeg wel een upgrade naar de E71. Maar echte voordelen biedt het toestel voor mij niet. Mijn E71 is snel zat voor de zaken waar ik hem voor gebruik, FP2 geef ik ook niet zoveel om en de optische vierpuntstoets zou ik sowieso meteen uitzetten.

Het zal per persoon verschillen of ze het de upgrade waard vinden.

[Reactie gewijzigd door RaJitsu op 8 maart 2010 15:26]

ligt niet aan T-Mobile denk want ik heb daar totaal geen last van met mijn telefoon (die ik volgens jou niet had moeten kopen :P)

verder een korte review, misschien zou je iets kunnen vertellen over de menu's, het bereik, accuduur (wat is lang?) enzovoorts.
Matige review, waarom zou ik geen BB of iPhone mogen nemen? Deze 2 merken hebben een marktaandeel waar je u tegen zegt
Misschien had de reviewer daar wat dieper op in mogen gaan ja. Metname op de Blackberry dan, qua uiterlijk, bediening, etc lijkt die heel erg op deze e72. En toch loopt iedereen met een Blackberry. Hoe zit dat?
Leuk dat je reviewed :)

Maar kan geen kwaad om wat aan je spelling te doen.

Om maar een voorbeeld te noemen:
"verder zeer snel wifi internet en een veel beter bereik als ik gewend was".
Ik zou het zo formuleren:
"Verder zeer snel wifi internet en een veel beter bereik dan dat ik gewend was".

Verder ben ik blij voor je dat je er enthousiast over bent.

grt