Sharkoon DG7000-G Blauw

Specificaties Tower • 5 interne + 1 externe bays - Bekijk alle specificaties

Sharkoon DG7000-G Blauw Review

kjderksen 22 mei 2018, laatste update op 22 mei 2018, 138 views Product gekocht

Sharkoon DG7000-G Blauw

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Mooie kast die ook fijn werkt bij installeren. Eigenlijk zit alles er wel op en aan wat tegenwoordig als 'standaard' wordt gezien. Voor de radiator junkies zijn andere behuizingen misschien beter. Twistpunt blijft de noodzaak voor een 5,25-inch bay anno 2018, een alternatief is dan de TG5.

Pluspunten

• Tempered glass😁
  • Psu cover
  • 3× 140mm fan led
  • Kabel management
  • Komt in meerdere kleuren, zelf RGB (deze is wel duurder)
  • Stoffilters

Minpunten

• Molex aan de fan kabels, ook de USB3 heeft een USB2 adapter kort op de connector zitten. Naar mijn mening niet handig en mooi.
  • Geen rubbere afwerking bij de kabel gaten
  • Geen mogelijkheid een radiator te plaatsen in de top. Daarnaast is in de front 280mm Push-pull niet mogelijk in de onderste positie/ 140mm fan i.v.m. de PSU kap.

Opmerkingen:

* Ik heb een fan toegevoegd in de top (is niet standaard), in dit geval een Cooler Master SickleFlow 120mm (op 1200 rpm vastgezet d.m.v. een adapter), voor extra airflow.
* Deze zelfbouw pc (aka Blue Falcon) is overigens niet meer in mijn bezit, omdat ik deze verkocht heb.
* Ook heb ik de groene variant van deze kast gebruikt, alsmede de AI7000 Zwart (zelfde interne lay-out), zie andere review.

[img]Pf8HpShE[/img]
[img]FYlAEhJ8[/img]
[img]ApErdyBB[/img]
[img]rZN6iCwK[/img]
[img]MOyOQGXE[/img]

Heb jij ook een Sharkoon DG7000-G Blauw?