Microsoft Xbox One S 1TB Wit

Microsoft Xbox One S 1TB Wit Review

remmelt95 21 mei 2018, 97 views Product gekocht

Microsoft Xbox One S 1TB Wit

Top console! goede prijs, goede kwaliteit, goede graphics

Pluspunten

• Design
  • Kwaliteit
  • Graphics

Minpunten

• geen

Multimedia Score: 4
Multiplayer Score: 5
Spelaanbod Score: 5
Randapparatuur Score: 4
ik houd het kort en bondig!

Een top console voor een hartstikke leuke prijs. de spellen die te koop zijn voor de xbox zowel online als hard case zijn super. Leuke Xbox Exclusives en dan ook de centen waard. natuurlijk zal niet elke genre je aanspreken.

de bouw van de xbox is goed, voelt goed aan staat stevig en is mooi afgewerkt!.
het beeld ( hangt ook af van je TV, bij mij een 55 inch lg 4k tv) en graphics zijn prima voor deze tijd. spellen spelen soepel 1080p60fps af. voor een leek onder ons ( 1080p30fps is mooi)

al met al een mooi en uitstekend product.

Heb jij ook een Microsoft Xbox One S 1TB Wit?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden