LC-Power LC6550 - Black V2.0 Review

Bartman12321 2 januari 2006, 600 views

LC-Power LC6550 - Black V2.0

Pluspunten

• Zeer stil
  • Stabiel
  • Goedkoop

Minpunten

• Onbekende fabrikant

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 3
Uitrusting Score: 3
Koelvermogen Score: 4
Ik gebruik deze voeding al anderhalf jaar en heb er nooit problemen mee gehad. Zijn grootste troef is zijn 14 cm grote ventilator en maakt de voeding nagenoeg onhoorbaar. Hij blijft stabiel, ook na het overklokken van het systeem.
Verder heeft het meer dan genoeg aansluitingen en wordt geleverd met een 20-24 polen convertor. Het toerental wordt niet geregeld en kan niet aangepast worden maar dat is naar mijn mening ook niet nodig, ook bij zware belasting blijft hij stabiel en even geruisloos.
Het is welliswaar een voeding van een onbekende fabrikant maar doet zeker niet onder voor voedingen van 2 à 3 maal zijn prijs.

Heb jij ook een LC-Power LC6550 - Black V2.0?

Dit is wel een erg korte survey. Ik mis testresultaten zoals hoeveel de voltlijnen afwijken zowel idle als onder stress. Verder: wat voor aansluitingen zitten eraan? Is de 550W piek of echt te doen? Hoe duur is hij? Aub een beetje meer onderbouwing bij je verhaal.