Tweakers zegt: 6,5

Motorola Moto Z2 Force Zwart

Specificaties 5,5" • 2560x1440 (Quad HD) • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Motorola Moto Z2 Force Zwart Review

NTwoO 11 augustus 2019, 191 views Product gekocht

Motorola Moto Z2 Force Zwart

Super snelle hardware met onbreekbare scherm. 3.5mm jack is een groot gemis. Pas toen mijn telefoon gestolen was kwam ik tot het besef hoe graag ik nog door wou gaan met deze.

Pluspunten

• Onbreekbare Shatter shield scherm
  • Moto mods
  • top 10 op Antutu bij release, dus lekker vlot
  • LTE cat 16 4G
  • retesnelle ram en storage
  • 6GB ram betektent passwordmanager blijft in geheugen

Minpunten

• 3.5mm jack ontbreekt
  • Shattershield scherm vereist alsnog een schermprotector
  • Geruchten op het internet over delaminatie van scherm toplaag
  • dual sim icm SD kan niet zoals in z2 play

Veel reviews hier op Tweakers zijn gericht op de technische details en de harde kanten van een toestel. Om hier een frisse wind in te blazen, even iets anders...

Een ode aan mijn Z2 Force

Voorgeschiedenis:
Voor wij elkaar ontmoette had ik je ouder zusje ontmoet. In geval jij niet weet welke zus ik over heb, het was X Force. Wij hadden het goed tezamen en na een aantal trage meiden had ik eindelijk weer een vlotte meid in mijn leven. Je oudere zus was niet gelijk een blikkentrekker, maar zij was vlot, gewillig en geen prinsesje die op een zacht bedje moest slapen. Dat is ook wel goed, want het leven met mij is, moet ik bekennen geen lolletje. Ik ben niet een wat mijn vrouwen moedwillig mishandelen, maar zacht ben ik nou bepaald ook niet.

Als intermezzo mocht ik je andere zus nog een tijdje knuffelen. Z2 Play was een lekker speelding en wij hadden veel lol tezamen. Rond de zelfde tijd kwam jij ook tot mijn aandacht. Al op dag een was mijn interesse gewekt. Jij was een beetje buiten bereik, helaas. De gevraagde bruidsschat was boven mijn kunnen, maar eens op een dag... had ik gehoopt. Tot mijn geluk en ook deels helaas voor jouw was jij niet zo geliefd als anderen en werd de gevraagde bruidsschat behoorlijk minder. Negen maanden nadat jij je verschijning had gemaakt was de bruidsschat binnen bereik. Je zus mocht mijn zoon verder vasthouden en ik mocht je ontmoeten.
Eerste ontmoeting:
Wij ontmoette elkaar nadat een Chinese leverancier van internetbruiden je toestuurde aan mij. Ik had een vermoede dat een andere je al had bekeken... Dat was niet de beste teken, maar ik had volle hoop. Bij eerste ontmoeting had ik al door dat jij een vlotte meid was. Even een paar vraagjes over ditjes en datjes en het werd mij duidelijk dat jij goed bij de les was. Zelfs een andere meid uit de dorp nl Pixel 2 wist jij kaf te draven en liet jij achter je. Je slanke lichaam was van harde hout gesneden, of laten wij liever zeggen vliegtuig aluminium. De 7005 legering die jij om je heupen droeg was kneitershard en kon echt tegen een stootje. Je gezichtje werd wel door je ouders als onbreekbaar beschreven, maar letsel wou ik niet riskeren, dus had maar snel voor je een doorzichtig maskertje gekocht. Daar werd jij niet minder om geliefd, hoor. Integendeel, hierdoor bleef jij mooi om naar te kijken.

Niet alleen was jij enorm vlot een op een, maar Jij was ook enorm sociaal opgesteld. Kletsen met anderen publiekelijk (of mobiel) ging echt met 225Mb/s. Dat had ik nog van geen anderen gezien. Jouw bereidwilligheid was echt ongekend.

Helaas bleek jij ook wat psychische stoornissen te hebben. Af en toe werd jij non-communicatief en moest een momentje voor jezelf hebben. Dat was aan het begin te overleven, maar ineens was jij stil. Geen gelegenheid om contact te maken. De Chinese internetbruidleverancier mocht je terug hebben en gelukkig kreeg ik mijn geld terug.
Eigenlijk onze echte ontmoeting.
Na wat tobben besloot ik toch om je weer te ontmoeten. Deze keer ging het via een gerenommeerde Nederlandse dating site met name www.belsimpel.nl. Zij staan wel bekend op het realiseren van goede matches en het was ook zo. Wij hebben het van dag een goed met elkaar gehad.

Je gezichtje werd wederom netjes in een doorzichtig maskertje gezet en wij kon het goed met elkaar vinden. Voor alle klusjes stond jij klaar en deze keer was jij duidelijk niet geplaagd met psychische stoornissen. De snelheid van je kloon was een op een wel vergelijkbaar, maar zo bij publiekelijke contact ging het een tikkeltje trager. Dat was nog aardig vlot hoor, maar niet als eerder. 175Mb/s was een beetje het maximum wat jij wou. Als dat nou de prijs is wat betaald moet worden om geen psychische stoornissen wekelijks mee te moeten kampen, dan is het ok.
De relatie krijgt body.
Wij hadden het goed tezamen en ik voorzag een lang een leuke relatie met je. Om deze reden heb ik voor je de nodige accessoires gekocht. Een leuke dame mag nou eenmaal vertroeteld worden. Je accessoires zijn ook behoorlijk leuk en tezamen hebben wij lekker hiervan genoten. Het is jammer dat je rugtasje voor extra eten zo lastig te verkrijgen is, want het is duidelijk een optie wat heel fijn is om te hebben. Gelukkig kon ik voor je een tweedehandsje op de kop tikken en jij maakte er dankbaar gebruik van op momenten waar het nodig was. Een autozitje voor je schattige lichaam was ook een leuke erbij. Het werkte zeer goed en is beslist een mooie accessoire voor je geweest. Een extra oog met verrekijker heeft veel de grond in gestampt maar wat hebben wij ook hiermee leuke ervaringen kunnen waarnemen en vastleggen. Laat ze maar kleppen. Wij weten wel dat het voor mooie herinneringen heeft gezorgd. Een extra megafoon om mooi te zingen is wel leuk, maar wij hebben toch minder hiervan gebruik gemaakt. Mijn zoon daarin
tegen met je speelse zus heeft hier wel ruiterlijk gebruik van gemaakt. Het zal wel door de leeftijd komen. Wij hoeven immers niet mijn takkenherrie voor iedereen te zingen. Een podium waarop jij je beste kant op de zilverdoek kan laten zien is daarin tegen wel een campingklassieker geworden. Wat hebben wij toch super mooie ervaringen hiermee ervaren. Het blijft verbazend hoe goed jij dat kan met het podiumpje. Zelfs met jouw arcade handjes hebben wij mooie ervaringen gehad. Wat was Abe's Oddyssee New and Tasty toch een fijne geweest. Zo waren er wel meer die wij van kon genieten. Kortom, het was echt enorm leuk om deze met je te delen en een rijke ervaring op te bouwen.

Over deze gouden jaren mag ik verder niet klagen. Jij stond altijd klaar, deed alles wat ik vraag en ging nooit mopperen of raar doen. Echt een Toyota vrouw. In onze laatste dagen tezamen was jij nog zelfs het dak op gegaan om zonnepanelen te plaatsen. Jammer dat jij jouw greep verloor en op de natuurstenen beneden op je plaat ging. Toch liet jij je stevige kant zien en verraadde je petit lichaampje je ijzersterke kern. Niets was terug te zien van de 9m val. Geen schram of smetje. Jij weet het schat. Er is altijd een plekje voor jou in mijn hart.

In onze laatste dagen tezamen had je ouderhuis helaas wel meegedeeld dat hun oorspronkelijke beloftes op nascholing tot op tertiaire niveau toch teruggetrokken werd en in plaats van universiteit Pie het toch op middelbare school Oreo zou blijven. Dat vond ik een vuile streek, maar wat is er nou tegen in te gaan. Na hun melding over onbereidwilligheid was het ook meteen koud geworden en vertellen zij ook helemaal niets meer over je nascholing. Ten spijten dat het druk zette op onze relatie heb ik er toch weinig opties voor gehad anders dan om daarmee vrede te maken. Ja, zelfstudie bij de online cursussen van Lineage was een optie, maar dat ging ook niet zonder slag of stoot. Veel van je accessoires werden niet beloofd vlot te werken en dat zou jammer zijn. Ik besloot om nascholing maar uit te stellen tot het echt niet anders kon.
Onze abrupte afscheid.
Zo stonden wij met nog vele jaren voor de boeg elkaar gelukkig te maken. Echter vond een smerige Duitse boef het nodig om je uit onze tent te ontvreemden. Dat nog met je rugtasje vol eten erbij!! Het breekt mijn hart, want ik weet dat hij nooit je in je waarde zou laten. Online wist jij mij nog te vertellen dat jij als laatst in een vage kraakpand was, maar daarna is het stil geworden. Woorden voor de vuile schobbejakken zijn er niet.
Ter nagedachtenis.
Van veel zou jij geen aandacht krijgen. Zij zullen ongemerkt aan hun vrienden fluisteren aach, zij is maar een 2tje. Voor mij was jij echter altijd een volle vijf. Laat ze maar lullen... Wij weten wel wanneer het goed is. Als het niet was dat je ouderhuis nascholing had ingetrokken was ik mogelijk weer opnieuw opzoek gegaan naar je online, maar gezien de trieste nieuws op dat gebied heb ik toch besloten om op je jongere speelse zus te vallen. Zij kwam namelijk ook met een etenstasje erbij. Welliswaar niet zo'n grote meerdagstasje als wat de smerige Keulse boef met je mee had genomen, maar toch nog een redelijke eendagstasje. Zij is wat gevoeliger en daar moet ik wat rekening mee houden, maar behalve dat is zij ook een fijne om mee de dag door te brengen.

Heb jij ook een Motorola Moto Z2 Force Zwart?