LG 55UJ630V Zwart

Specificaties 55" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 50Hz - Bekijk alle specificaties

LG 55UJ630V Zwart Review

remmelt95 16 mei 2018, 545 views Product gekocht

LG 55UJ630V Zwart

prachtige televisie voor een hele mooie prijs.

Pluspunten

• prachtig beeld
  • goede prijs
  • 4k en UHD

Minpunten

• pootjes voelen wankel door grote televisie.

mijne vorige LG 82cm weet zo de naam niet meer werd me te klein. Ik wou dus een grotere televisie. 55 inch laten we eens gek doen. deze televisie voor de prijs van 630 euro gekocht (begin 2018).

toen hij geleverd werd dacht ik: wow wat een grote kartonnen doos. veel groter als verwacht. samen met mijn schoonvader de televisie uitgepakt. Uitpakken en installeren is wel nodig om met zijn 2en te doen ivm met gewicht en de grote.

het installeren was erg gemakkelijk. pootjes eronder en neerzetten. hij is gigantisch!

het beeld is prachtig! de pootjes voelen wel wat wankel. relatief smalle poten voor de grote van de televisie waardoor deze kan gaan wiebelen bij aanraking van de tv of tv kast. het is aan te raden om de tv aan de muur te bevestigen.

ik houd het kort: voor deze prijs is de televisie fantastisch. prachtig beeld. heldere kleuren. vele apps dus chromecast is niet nodig. het enige nadeel is dat de pootjes dus wat wankel zijn door de grote van de tv.

Heb jij ook een LG 55UJ630V Zwart?