LG 43UJ630V Zwart

Specificaties 43" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 50Hz - Bekijk alle specificaties

LG 43UJ630V Zwart Review

Pastinaak 16 mei 2018, 468 views Product gekocht

LG 43UJ630V Zwart

Een erg goed product. Ook verkrijgbaar voor een leuke prijs. Goed beeld en een mooie schermgrootte. Algemene indruk is erg tevreden.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • WebOS
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Geen audio-jack uitgang
  • Wordt in het midden dik (bultrug)

Bij het zoeken naar een nieuwe televisie ben ik expres op zoek gegaan naar een LG tv. Dit vanwege WebOS wat enorm fijn werkt. Dankzij het besturingssysteem is het mogelijk om mijn bluetooth geluidsinstallatie te koppelen met mijn TV. Dit gaat naadloos en is een goede ervaring.

Voor het consumeren van content gebruik ik inmiddels een Chromecast. Hierdoor heb ik geen extra kabel aan hoeven leggen naar mijn TV boven. Het is mogelijk om uitzendingen van alle omroepen rechtstreeks te streamen via de Ziggo Go app. Iets wat standaard helaas niet wordt ondersteunt in WebOS.

Wat het beeld- en geluidskwaliteit betreft ben ik voor de prijs zeer tevreden. De televisie kan op een hoog volume staan zonder extreem te vervormen. Ook zijn de standaard kleurweergaveopties fijn en voldoen aan mijn verwachtingen/wensen.

Nadeel vind ik wel de bouwkwaliteit. Voor een TV in deze prijsklasse moest er toch iets opgeofferd worden. Aan de achterkant wordt hij in het midden een beetje dik, en hij is gemaakt van kunststof. Dit is zo gedaan dat de televisie er van de voorkant pico bello uitziet, maar van de zijkant/achterkant is het geen high-end TV.

Heb jij ook een LG 43UJ630V Zwart?