1 review

Lenovo Tab 10 TB-X103F (ZA1U0084SE) Zwart

Specificaties 10,1" • 1280x800 (WXGA) • 16GB • Android 6.0 - Bekijk alle specificaties

Lenovo Tab 10 TB-X103F (ZA1U0084SE) Zwart Review

K de Boer 16 mei 2018, laatste update op 16 mei 2018, 806 views Product gekocht

Lenovo Tab 10 TB-X103F (ZA1U0084SE) Zwart

Prima tablet voor mensen met geduld

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • grootte bildscherm
  • opslag

Minpunten

• sloom
  • speakers achterzijde

Deze tablet is een aanrader voor menen die video's willen kijken op hun tablet. Hij is flink sloom maar dat is ook niet erg als je kijkt naar de prijs. Ondanks de lage prijs is het beeldscherm prima groot en heeft ook prima kleuren. Door de 1 gb ram geheugen is de tablet niet heel erg snel met het opstarten van app's en kan hij geen 2 app's te gelijk goed draaiende houden.

Aangezien ik mijn tablet vooral voor het kijken van video's/films gebruik is het een topper voor deze lage prijs. Het enige wat ik jammer vind is dat de speakers aan de achterzijde zitten waardoor je van voren minder geluid opvangt dan achter. Dit is voor mij niet een groot probleem aangezien ik vaak met oortjes kijk.

Het spelen van games is zeker wel mogelijk maar houd er wel rekening mee dat de tablet "sloom" is met het laden van bijvoorbeeld levels.

Voor de rest is het een prima tablet die niet de beste specs heeft, maar dit kun je ook niet verwachten bij deze prijs.

Heb jij ook een Lenovo Tab 10 TB-X103F (ZA1U0084SE) Zwart?