LG OLED55C7V Zwart

Specificaties 55" • Ultra HD • OLED • HDR • 1 tuner • 120Hz - Bekijk alle specificaties

LG OLED55C7V Zwart Review

VeniVidiVinciNewbie 14 mei 2018, laatste update op 14 mei 2018, 722 views Product gekocht

LG OLED55C7V Zwart

Schitterend product! Wat een beeld, wat een kleuren.!

Pluspunten

• Kleuren
  • Design
  • Dichte middenvoet ipv een gebogen stang of pootjes

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing niet altijd volledig
  • Geluidsinstelling lastig

Afgelopen week bij Foka deze LG OLED55C7V gekocht. Keurige prijs, goede zaak en uitbreiding naar 5 jaar garantie! Klein puntje van communicatie ten aanzien van de bezorging maar dit is door Foka uitstekend opgevolgd, chapeau voor de service!

Kom van een 7 jaar oude Samsung 40D6200, en die vond ik al niet slecht, sterker die hkan nog heel lang mee, maar liep al een jaar met deze OLED in mijn hoofd. Nu was de prijs zodang dat ik het voor mezelf ok vond.
Geen spijt, zo mooi beeld. Zelfs mijn vrouw die niets met televisies heeft is er helemaal weg van en dat wil echt wat zeggen! Nog niet eerder meegemaakt ;)

Twee vrage waar ik nog mee blijf zitten:
De externe Pioneer 5.1 geluidset moet ik nu hoger in volume zetten als voorheen. Volgens mij heb ik tijdens eerste in gebruikname een instelling op 10 laten staan van het geluid ( kan ik me vaag herinneren) maar in het menu kan ik dat niet terugvinden. Enige wat er op lijkt is afgegrijsd. Iemand een tip?

Verder heb ik de externe Pioneer set met een optische geluidskabel en de HDMI komende vanaf de Horizon box via ARC aangesloten. Alleen zo kreeg ik het geluid aan de praat. Klopt dit ook of is er nog een betere manier?

Kan deze TV alleen maar aanraden en de leverancier Foka ook trouwens!

Heb jij ook een LG OLED55C7V Zwart?