Trust Primo Desk Microphone

Trust Primo Desk Microphone Review

Verrukt 14 mei 2018, laatste update op 14 mei 2018, 301 views Product gekocht

Trust Primo Desk Microphone

Goed product voor de prijs.

Pluspunten

• Degelijke geluidskwaliteit

Minpunten

• Te kort

Na het meermaals snel breken van micro's op dure headsets heb ik besloten eens terug zo'n oldschool micro te kopen. Professioneel materiaal had ik immers niet nodig, enkel een degelijke micro om af en toe te gebruiken.

De geluidskwaliteit is deftig en beter dan m'n vorige micro op een steelseries headset. Na wat DIY heb ik van een €7.99 geprijsde micro iets gemaakt dat driedubbel zoveel waard is. Het ziet er misschien grappig uit, maar het werkt perfect.

(Met een plastiek buisje de micro verlengd en wat gewicht bevestigd aan de onderkant zodat het niet omvalt.)

Heb jij ook een Trust Primo Desk Microphone?