Anygrip Stretchy

Specificaties Houder (universeel) - Bekijk alle specificaties

Anygrip Stretchy Review

Floor 13 mei 2018, 245 views Product gekocht

Anygrip Stretchy

Inmiddels ruim een jaar in gebruik. Ook in outdoor conditie. Beste houder die ik ooit gehad heb. Ik heb er inmiddels meerdere in gebruik in verband met meerdere auto's.

Pluspunten

• Goede grip van telefoon
  • Plakt goed op diverse oppervlakte
  • extra zuigsticker meegeleverd voor poreuze oppervlakte
  • houder is kantelbaar
  • grip aanzijkant van telefoon zodat kabelinvoer geen probleem is

Minpunten

• Niet met een hand te bedienen

De houder kan ook worden gebruikt bij grotere smartphone's (ik heb zelf een oneplus 5).
Telefoon en houder blijven goed zitten,ook op rots"wegen", onverharde wegen, kou (-20) en in hitte (+45). Telefoon of houder(s) zijn nooit los gegaan. Bij de houder wordt een sticker van 3M geleverd wanneer de ondergrond poreus is.
Ik heb de houder op metaal (vertikaal), glas (onderste boven), kunststof (rechtop) in gebruik. Bij het kunststof oppervlak heb ik de sticker gebruikt.

Doordat de houder kantelbaar en te fixeren is staat je telefoon altijd in de goede stand. Doordat de houder op het dashboard kan worden geplaatst hou je voorruit vrij.

Heb jij ook een Anygrip Stretchy?

Bedankt voor je review.
Is deze houder ook geschikt voor een Navigatie-apparaat qua gewicht/afmetingen?
Wat bedoel je precies? Een TomTom bijvoorbeeld?
Ik heb Sygic op mijn telefoon als navigatie (kan ook offline) een werkt met de meest actuele kaarten van TomTom.