Anygrip Stretchy Review
Inmiddels ruim een jaar in gebruik. Ook in outdoor conditie. Beste houder die ik ooit gehad heb. Ik heb er inmiddels meerdere in gebruik in verband met meerdere auto's.
Pluspunten
Goede grip van telefoon Plakt goed op diverse oppervlakte extra zuigsticker meegeleverd voor poreuze oppervlakte houder is kantelbaar grip aanzijkant van telefoon zodat kabelinvoer geen probleem is
Minpunten
Niet met een hand te bedienen
Eindoordeel
De houder kan ook worden gebruikt bij grotere smartphone's (ik heb zelf een oneplus 5).
Telefoon en houder blijven goed zitten,ook op rots"wegen", onverharde wegen, kou (-20) en in hitte (+45). Telefoon of houder(s) zijn nooit los gegaan. Bij de houder wordt een sticker van 3M geleverd wanneer de ondergrond poreus is.
Ik heb de houder op metaal (vertikaal), glas (onderste boven), kunststof (rechtop) in gebruik. Bij het kunststof oppervlak heb ik de sticker gebruikt.
Doordat de houder kantelbaar en te fixeren is staat je telefoon altijd in de goede stand. Doordat de houder op het dashboard kan worden geplaatst hou je voorruit vrij.
Telefoon en houder blijven goed zitten,ook op rots"wegen", onverharde wegen, kou (-20) en in hitte (+45). Telefoon of houder(s) zijn nooit los gegaan. Bij de houder wordt een sticker van 3M geleverd wanneer de ondergrond poreus is.
Ik heb de houder op metaal (vertikaal), glas (onderste boven), kunststof (rechtop) in gebruik. Bij het kunststof oppervlak heb ik de sticker gebruikt.
Doordat de houder kantelbaar en te fixeren is staat je telefoon altijd in de goede stand. Doordat de houder op het dashboard kan worden geplaatst hou je voorruit vrij.
Beoordeel deze review:
Reacties (2)
Bedankt voor je review.
Is deze houder ook geschikt voor een Navigatie-apparaat qua gewicht/afmetingen?
Is deze houder ook geschikt voor een Navigatie-apparaat qua gewicht/afmetingen?
Wat bedoel je precies? Een TomTom bijvoorbeeld?
Ik heb Sygic op mijn telefoon als navigatie (kan ook offline) een werkt met de meest actuele kaarten van TomTom.
Ik heb Sygic op mijn telefoon als navigatie (kan ook offline) een werkt met de meest actuele kaarten van TomTom.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn