Logitech G513 Romer-G Tactile (NL) Zwart

Logitech G513 Romer-G Tactile (NL) Zwart Review

Eddo-79 11 mei 2018, laatste update op 11 mei 2018, 421 views Product gekocht

Logitech G513 Romer-G Tactile (NL) Zwart

Prachtig toetsenbord. Na een paar dagen gebruik wil ik nooit anders dan mechanisch....maar wat verschrikkelijk duur!

Pluspunten

• Aluminium behuizing
  • Extra toetsen voor gamers
  • Prachtig RGB
  • Meshed USB kabel
  • Typt heerlijk.

Minpunten

• Zeer duur.

Na jaren mijn G15 ToBo vervangen. Wederom een Logitech gekozen, nu de G513.

De kwaliteit straalt ervan af. Zwaar, mooi brushed metaal. Fijne, zware ergonomische polssteun. Wel leg ik standaard mijn handen verkeerd, dat komt doordat ik de G toetsen gewend was.

De meshed USB kabel met dubbele stekker kwam wat vreemd over, is nodig om als hub te kunnen dienen en voldoende stroom te leveren.

De extra toetsen met inkeping helpt bij het intuïtief vinden van keys.

De Logitech software is simpel en toch uitgebreid in functionaliteit.

Kortom...een absoluut top ding. Maar of het 179 euro waard is..... :? De tijd zal het uitwijzen.

Heb jij ook een Logitech G513 Romer-G Tactile (NL) Zwart?

Hoe is je mening nu?
Is het nog steeds 180 euro waard?

Groet,
Bart
Het is bij verre het beste toetsenbord dat ik ooit heb gehad. Maar in mijn mening 50 euro te duur om concurrerend te zijn. Maar he...ik ben er blij mee :)