Nokia 6 (2018) 4GB ram, 64GB opslag Blauw

Specificaties 5,5" • 1920x1080 (Full HD) • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Nokia 6 (2018) 4GB ram, 64GB opslag Blauw Review

stelling 7 mei 2018, 764 views Product gekocht

Nokia 6 (2018) 4GB ram, 64GB opslag Blauw

Pluspunten

• Stevig gebouwd
  • Goede accuduur
  • Snel
  • Geen Micro SD-kaart nodig
  • Nieuwste Android versie
  • Android Auto werkt hier goed mee

Minpunten

• Geen LED indicatielampje

Prima toestel voor zeer redelijke prijs. USB-C aansluiting bevalt prima, alleen tijdelijk lastig, omdat dit het enige apparaat is wat ik heb met deze aansluiting. Ligt lekker in de hand en is ook lekker snel. Ook Android Auto werkt met dit toestel een stuk sneller. Geen Micro-SD kaart nodig en dus hoef ik niet te gaan regelen wat waar op staat.

Enige wat ik mis ten opzichte van mijn vorige Huawei P8 light is het LED indicatielampje.

Heb jij ook een Nokia 6 (2018) 4GB ram, 64GB opslag Blauw?