Symantec Norton Security Premium 3.0 25 GB NL (1 User / 10 Devices)

Specificaties Geschikt voor 64b, Android, iOS, macOS / OS X, PC, Win, Win 7, Win 8, Win 10 • maximaal 10 users - Bekijk alle specificaties

Symantec Norton Security Premium 3.0 25 GB NL (1 User / 10 Devices) Review

ravetom 3 mei 2018, laatste update op 5 mei 2018, 613 views Product gekocht

Symantec Norton Security Premium 3.0 25 GB NL (1 User / 10 Devices)

Het product is snel, en lijkt heel betrouwbaar. Cloud backup is traag en soms niet toegankelijk. Ik heb dit product gekozen omdat het na wat onderzoek het snelst lijkt te werken op mijn machine. GUI is overzichtelijk en fijn.

Pluspunten

• Snel
  • Betrouwbaar
  • Simpel

Minpunten

• Cloud backup (traag)
  • Stille modus per 24 uur

Stabiliteit Score: 4
Systeemeisen Score: 4
Gebruiksvriendelijkheid Score: 4
Fijn om mee te werken. Gekocht voor thuis gebruik, voor de machine waar ik mee game en eigenlijk alles mee doe. Deze is redelijk modern. i5 3570K, 16GB DDR3 1600 ram, GTX 970.

Het lijkt erop dat dit norton product weinig systeem bronnen gebruikt, zelfs op wat oudere machines. Ik heb het ook op een paar machines op het werk geinstalleerd, en prestaties van die DDR2 machines lijken zelfs beter te zijn.

Er zijn opruim gereedschappen bij geleverd, snelle scan werkt idd heel snel, en ik kan heel makkelijk een aangepaste scan maken.

Stille modus is fijn en dat gebeurt ook automatisch wanneer ik een game fullscreen speel of netflix fullscreen kijk. Ik kan stille modus kiezen en de duur hiervan is maximaal 1 dag (per keer dus)

Updates en automatische taken merk ik helemaal niks van, zonder stille modus geeft het wel aan dat het ze doet met een klein popup schermpje. In het begin waren er nog meldingen om de norton toolbar te installeren, ik kon eenvoudig weg kiezen om niet meer eraan herrinert te worden.

Detectie en preventie lijkt heel goed. Ik heb waarvan ik weet maar 1 enkele infectie gehad (over een klein jaar van gebruik) en die werd onmiddelijk in het nekvel gegrepen.

De cloud backup is niet fantastisch. Norton verwarde mijn 2 machines met elkaar. Machine 1 heeft een backup set, machine 2 heeft een backup set. Op machine 1 had ik alleen maar de backup set van machine 2 te pakken. Een beetje vreemd, verder onderzoek nodig. Toegang tot de cloud backup is heel traag. Het duurt echt een tijdje bij mij, maar dit kan natuurlijk te maken hebben met mijn beperkte internet verbinding (nog geen glasvezel)

Ik wil ook nog even toevoegen dat ik niet gemerkt heb dat dit product een scan start of updates download terwijl het in stille modus opereert, dus terwijl ik een game speel of andere fullscreen applicatie zoals netflix. Dit was ook zeker belangrijk voor mij toen ik dit product koos.

Ik draai het op windows 10 en windows 7.

Ondersteuning door fabrikant:
Ik had een nieuwe licentie gekocht en niet verlengd. Hierdoor werden de dagen die ik nog over had van mijn oude licentie niet bij mijn nieuwe licentie opgeteld (zelfde account)
Ik deed een support aanvraag, en mocht chatten met een medewerker van de klantenservice. Dit ging uitstekend (in het engels). Ze had wat verificatie vragen en ik gaf alleen de feitjes en informatie van belang, en ze heeft gewoon de 2 licenties samengevoegd. Nu zijn alle dagen bij elkaar opgeteld van de oude en van de nieuwe licentie. Uitstekend!

Heb jij ook een Symantec Norton Security Premium 3.0 25 GB NL (1 User / 10 Devices)?