Nokia 8 (4GB ram) Dual Sim 64GB Grijs Review

Burtezz 25 april 2018, laatste update op 27 april 2018, 821 views Product gekocht

Nokia 8 (4GB ram) Dual Sim 64GB Grijs

Na enkele dagen; Prachtig, Chapeau Nokia. Ff wennen aan dual sim

Pluspunten

• Bouw kwaliteit
  • Scherm
  • Camera

Minpunten

• SIM1+SIM2 of SIM1+SD

Na unboxing:
Degelijk, snel, strak.

Gekocht vanwege dual sim opties.
Altijd een zwak gehad voor Nokia, dus hier geef ik ze het voordeel van twijfel.
Prima prijs betaald voor mooi strak en snel toestel.
Prachtig scherm, meer pixels èn hogere pixeldichtheid dan iphone X!
Goede camera. Ook de front camera.

Scherm is iets groter dan ik gewend ben.
Er zit één lade in voor 2x SIM, of 1x SIM + 1x SD.... dus niet 2x SIM + 1x SD. De lade zelf is overigens van metaal, nog zo'n kwaliteitsdetail.

Na 3 dagen :
ik ben nog steeds verbaasd over bouwkwaliteit. Moois strak, dun en licht.
Voor twee Whatsapp accounts (per sim 1) moest ik een extra app installeren (parallel Space). Draait nu ook.
Ik ga komend weekend wat foto's en filmpjes maken.

Tot be continueren...

Heb jij ook een Nokia 8 (4GB ram) Dual Sim 64GB Grijs?

Weekend is vast voorbij maar geen vervolg van de review. Jammer nu is het een beetje kaal.
Oh je zit echt te wachten op mn update! Thanks. Ik ga er deze week ff voor zitten.
Je kan ook Whatsapp business installeren naast whatsapp.