MSI GL62M 7REX-2281NL

Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 1,128TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

MSI GL62M 7REX-2281NL Review

pbaranyi 5 mei 2018, laatste update op 5 mei 2018, 251 views Product gekocht

MSI GL62M 7REX-2281NL

Goede laptop voor het geld (met 200 euro korting) maar het is niet de snelste laptop op de markt. Qua snelheid is hij vergelijkbaar met mijn 3 jaar oude game pc die 100 euro meer heeft gekost.

Pluspunten

• beeldscherm
  • Snel genoeg
  • Waar voor je geld

Minpunten

• geluid (blikkerig)
  • Maakt veel herrie under load
  • Vingerafdruk magneet

Het is even wennen aan het toetsenboord maar daarna is het goed typen. Door het numerieke gedeelte heb je iets minder ruimte voor de overige toetsen. Het toetsenboord is lekker stil als geen headset op hebt. (anders maakt het niet uit)

Het geluid is ronduit slecht en klink zonder headset over de speakers is blikkerig.

Het beeldscherm is helder en de invalshoek is redelijk. Niets op aan te merken

Voor de games die ik speel is de laptop meer dan snel genoeg maar het is geen snelle game computer. Hij is een stuk langzamer dan mijn 3 jaar oude game pc die ongeveer het zelfde heeft gekost.

Ik heb geluk gehad bij de aankoop. Hij was tijdelijk 899 euro en dat is het zeker meer dan waard. De oorspronkelijke prijs van 1099 had ik er niet voor betaald en had door gespaard voor een 1060 video kaart. Ook de SSD van 128 gb is voor het geld goed maar ik zou liever een 256 hebben gehad als ik 1099 had moeten betalen.

Laatste puntje: hij is stevig gebouwd en ziet er mooi uit alleen als je een klein beetje vette vingers hebt zie je dat overal. Het is als je geen los toetsenboord en muis hebt een echt vingerafdruk magneet.

Heb jij ook een MSI GL62M 7REX-2281NL?