FIFA 18, PS4 Review

Tussengas1977Newbie 23 april 2018, 119 views Product gekocht

FIFA 18, PS4

voor zo een grootte titel had ik meer verwacht

Pluspunten

• grafisch mooi
  • up to date d.m.v. downloads

Minpunten

• zo'n beetje alles heeft fouten van gameplay tot commentaar
  • waardeloze career modus. jeugdspelers die op hun 16 de contracten opzeggen. hoofdteam speelt slecht omdat ze een slechte dag hebben etc.
  • scheidsrechter zelfde tenue als mijn spelers.
  • scripted online
  • voelt echt als werk in plaats van een plezierige bezigheid

Gameplay Score: 2
Beeld Score: 3
Geluid Score: 3
Besturing Score: 1
Stabiliteit Score: 3
Ik vind dit spel echt waardeloos, erger me kapot aan hoeveel er mis mee is (naar mijn mening) en als je de reacties ziet online zijn er vele mensen die die mening delen.

Iemand had een klacht over de game op het EA forum geplaats, EA's response was "dit is geen opbouwende kritiek en wij sluiten dit topic" dat is wel de meest trieste reactie van een developer ooit, wij starten een forum voor jullie gamers maar wees positief anders moeten we het weer sluiten ivm onze Ego's

Waarschijnlijk is dit de beste voetbal game op de markt en dat is een zeer triest gegeven

Heb jij ook een FIFA 18, PS4?