1 review

Acer Aspire Nitro VN7-793G-77RA

Specificaties 17,3" • 1920x1080 • 1,256TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Acer Aspire Nitro VN7-793G-77RA Review

LEX63 21 april 2018, laatste update op 30 augustus 2018, 602 views Product gekocht

Acer Aspire Nitro VN7-793G-77RA

Prima computer Wat installatie probleempjes. Alles opgelost.

Pluspunten

• Mooi mooi design
  • Super snel.
  • 2e harddisk
  • USB 3.1 Gen 2 + Thunderbolt 3.0
  • Deze computer is stil bij lichte belasting.
  • Supersnelle Nvme ondersteuning gemonteerd 256GB SSD.

Minpunten

• Matt scherm je moet er van houden.
  • De gehele bodemkap moet verwijderd worden om de computer te upgraden "Geheugen, harddisk, SSD".
  • Bij zwaar gebruik word hij goed warm coolpad aanbevolen.
  • redelijke accuduur 2-1/2 uur. bij licht gebruik.
  • Veel bloatware maar dat zijn we gewend van Acer.
  • Zwaar

Mijn 4 jaar oude Lenovo Ideapad Z710 met 4e gen I7 begon moeite te krijgen met video editing software.

Tijd voor een nieuwe notebook.

De keus was gevallen op deze Acer Aspire Nitro VN7-793G-77RA.

Er zijn veel notebooks te koop met een 7gen I7 7700HQ processor.

Ik heb dagen zitten dubben welke notebook ik zou kopen, ik was uren aan vergelijken en reviews aan het lezen wereldwijd.

Waarom heb ik deze gekocht?

1 Omdat de GeForce GTX 1050 Ti in deze notebook 4GB geheugen aan board heeft de meeste notebooks met een GeForce GTX 1050 Ti hebben slechts 2GB.

2 Omdat deze notebook een Mini USB C 3.1 aansluiting heeft met Thunderbolt 3 ondersteuning. De meeste notebooks hebben geen eens USB C, of vaak alleen met USB 3.1 Gen 1 ondersteuning.

3 Omdat deze notebook een 256GB M.2 SSD aan boord heeft de meeste notebooks slechts 128GB

4 vormgeving en robuustheid ik vind dit een stevig en solide notebook en zwaar. Stevige draai scharnieren scherm.

HET SCHERM

Als je een glimmend scherm gewent bent dan is dit een hele omschakeling dus echt even wennen. Persoonlijk vind ik een glanzend scherm mooier. Ik kan dit makkelijk vergelijken met mijn oude notebook.

Ik kan ieder deze notebook aanbevelen. Heel veel notebook voor een hele leuke prijs.

Heb jij ook een Acer Aspire Nitro VN7-793G-77RA?