Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart

Specificaties 24" • 1920x1080 (Full HD) • 60Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart Review

tongribnau 17 april 2018, laatste update op 27 juli 2018, 312 views Product gekregen

Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart

Gekregen van mijn oom een leuk schermpje. wel jammer dat hij geen USB hub heeft.

Pluspunten

• Speakers
  • HDMI
  • Aan uit knop goede positie

Minpunten

• geen USB hub

Leuk scherm.
Gratis gekregen van mijn oom en gebruik dit nu als hoofdscherm.
Gamen is best lekker en ik ben niet toe aan 4K of een hogere resolutie.
Hangt samen aan een goedkoop stand met mijn 2e monitor.
Goede kleuren en van alle hoeken goed te zien.
alleen jammer dat er geen USB hub op zit.

Mijn stand: pricewatch: Arctic Z2 Basic - dual monitor arm

Heb jij ook een Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart?