Samsung Syncmaster 193P Review

Weeds 19 april 2005, 175 views

Samsung Syncmaster 193P

Pluspunten

• Zeer strak design, erg mooi
  • Geen poespas, alleen aan/uit tiptoets
  • Instellingen via software

Minpunten

• DVI-stekker steekt vrij ver uit de voet, hierdoor is de monitor niet erg dicht tegen de muur te plaatsen.

* Wat deed mij besluiten om het product aan te schaffen?
Ik was al een tijd op zoek naar een 19" TFT monitor. Deze moest een alge responstijd hebben en een zeer strak design hebben(woonkamerwaardig). Een groot pluspunt van deze monitor is het feit dat de kabels worden ingevoerd in de voet. Er lopen dus geen lelijke kabels naar het scherm. De voeding van de monitor is extern. Hierdoor heeft men de schermbehuizing dicht kunnen houden, er zijn geen ventilatiegaten nodig.

* Vind ik de aankoop na de opgedane ervaring nog steeds geslaagd?
Zeer zeker! Dit is het mooiste product wat ik in lange tijd heb gekocht. Het is een plezier om er elke dag naar te mogen kijken. Bovendien is mijn vriendin ook erg van de monitor gecharmeerd(niet onbelangrijk als je hem ergens in het zicht wilt plaatsen).

Er is slecht één ding beter dan een 193P, namelijk meerdere 193P's ! Als de monitor niet zo duur was, dan had ik er 2 gekocht.

Kortom: Ik kan deze monitor aan iedereen aanbevelen!

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 193P?