Trust Tytan 2.1 Wit

Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 50 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Trust Tytan 2.1 Wit Review

heliada 6 april 2018, laatste update op 3 juni 2019, 165 views Product gekocht

Trust Tytan 2.1 Wit

Goede luidsprekers van goede kwaliteit voor deze prijs. Geen storing in rechter luidspreker aanwezig, misschien was dat alleen in oudere models (op mijn doos staat duidelijk trust, 2016). Ik ben blij, vooral omdat het witte kleur goed gaat met mijn witte bureau.

Pluspunten

• geluid
  • wit
  • goede bass
  • blij ook na meer dan een jaar!

Minpunten

• korte kabels van subwoofer naar luidsprekers

Muziekweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Mid- en hoogweergave Score: 4
Ik heb deze luidsprekers nu 2 weken in gebruik, op alle soorten musiek en films geprobeerd en ze doen het uitstekend. Deze luidsprekers zijn de enige die voor een betaalbare prijs in witte kleur komen, daarom was het keus duidelijk. Ook heb ik thuis twee gxt 340 trust usb headsets (paar maanden oud) en een gxt 31 muis (nu 5 jaar oud) en ze doen het allemaal prima. Daarom dacht ik dat ook gezien dat er veel slechte reviews zijn met rechter kanaal storing (niet alleen op tweakers website, maar ook amazon etc doorgezocht voor ervaringen), zou ik deze luidsprekers het kans geven.
En ik ben blij dat ik het heb gedaan. In eerste instantie was ik teleurgesteld met het geluid van de kleine luidsprekers, maar daarna heb ik de bass goed ingesteld en alles was opeens beter (zelfs de kleine luidsprekers). Ook na een paar uur musiek was er een verbetering te merken. Verder kan ik geen storingen merken, ook met bass test filmpjes op youtube (diepe zuivere bass).
Kortom: subwoofer is te krachtig (maar wel geweldig) - daarom moet ik hem op max 50% zetten (anders zou mijn buur achter het muur mij vermoorden), maar zelfs dan trilt mijn bureau... En de kleinere luidsprekers zijn OK (betere gehoord maar niet slecht). In combinatie klinkt deze set vol, zuiver en echt goed. Ik ben er blij mee!
Update 2019: Nog steeds geen problemen gehad en nog steeds super blij ermee. Na een upgrade van mijn pc is het geluid nu echt TOP (realtek ingesteld op max vermogen met een nieuwe z390 gigabyte board, geweldige volle geluid als resultaat). Mijn vriend heeft er een set in zwart gekocht een paar maanden geleden, ook geen problemen daarmee.

Heb jij ook een Trust Tytan 2.1 Wit?