1 review

Cooler Master MasterCase MC500Mt

Specificaties Tower • 5 interne + 2 externe bays - Bekijk alle specificaties

Cooler Master MasterCase MC500Mt Review

DoomSayerSantos 5 april 2018, 299 views Product gekocht

Cooler Master MasterCase MC500Mt

Ik vond deze kast mooi ogen, en had eens wat anders nodig dan mijn Stacker uit 2004. Het ziet er goed uit maar daar stopt het ook. Er zitten veel creatieve dingen in waar ze beter een paar dagen meer hadden over nagedacht.

Pluspunten

• Oogt mooi

Minpunten

• Cable management om van te huilen
  • Glas aan twee zijden onnodig
  • Krap

Dit zal eerder een rant zijn dan een nette review
Mijn MSI 1080ti kon na het verwijderen van de ondersteunings arm er net in.
De ingebouwde fancontroller ondersteunt geen PWM.
Waardoor de meegeleverde 140mm fans een irritante rateling maken.
Er is ook maar keuze uit Low/High dus een middenweg is er niet.
De RGB controller komt met een enkel paar basic presets.
HD trays hadden beter omgedraaid gezeten zodat je de bekabeling langs achter kon verwerken.
Ik heb ze naar achter geinstaleerd maar fijn is het niet.
Door dat RGB platform boven de PSU kunnen dikke kabels niet passeren tot aan de headers van je moederbord.
Zelfs met een modulaire voeding is het niet evident een mooi resultaat te bekomen.
Ik heb sommige kabels echt hard moeten plooien om wat ik voor ogen had te bekomen.

Heb jij ook een Cooler Master MasterCase MC500Mt?